بایگانی‌ها

زیر پوست شهر

تاخیر در برگزاری مراسم اهدای جوایز موسسه فیلم آمریکا
تاخیر در برگزاری مراسم اهدای جوایز موسسه فیلم آمریکا

کیت وینسلت در سریال کوتاه تلویزیونی «مر از ایست تاون» محصول شبکه اچ بی او نقش مر شیهن را ایفا می‌کند، ستاره سابق بسکتبال دبیرستان که حالا در میانسالی افسر پلیس است و در شهر کوچک ایست تاون ، پنسلوانیا درگیر حل و معمای قتل دو دختر نوجوان دبیرستانی است. وینسلت در این سریال هفت قسمتی با لهجه‌ای خاص مردم این منطقه صحبت می‌کند و نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد.(تاکنون سه قسمت از این سریال پخش شده است.)

اما سریال «مر از ایست تاون» صرفا به رخ کشیدن نقش آفرینی کیت وینسلت نیست، بازیگران نقش‌های فرعی مانند جین اسمارت و آنگوری رایس بازی‌های خوبی در این درام خانوادگی پیچیده در راز قتل و معما ارایه داده اند.حتی لحظه‌های کمدی سریال نیز قابل احترام است. و شاید بتوان ادعا کرد «مر از ایست تاون» یکی از جذاب‌ترین سریال‌های در پخش است.
.
تفاوتی که میان این سریال با دو سریال دیگر با موضوع قتل و محصول شبکه اچ بی او «فروپاشی» و «دروغ های کوچک بزرگ» (هر دو با بازی نیکول کیدمن) وجود دارد، شاید این باشد که در دو سریال نام برده شده زندگی طبقه مرفه و زنان زیبا و ثروتمند را جنایت یا ازدواج های مزخرف زیر و رو می کرد.زندگی لاکچری زنان در این دو سریال آکنده از رفاه و زندگی ها پر از لحظات سوررئال بود.
..
در «مر از ایست تاون» شخصیت اصلی همراه با مادر، دختر و نوه اش زندگی می کند.زندگی او معمولی است. در این شهر کوچک که همه یکدیگر را می‌شناسند، جنایتکار می‌تواند آشنای دوست شما باشد.مر شیهن بلد است چطوری از شایعات و ماجراها به نفع خودش بهره بگیرد. در یک سکانس برای خجالت دادن یک متهم دخترک پیشخدمت را جلوی مشتریان رستوران دست بند می زند و….اما مشکل جایی بروز می‌کند که همه زندگی خصوصی مر شیهن را می دانند.
.
بیشتر تمرکز داستان روی شخصیت مر و پیچیدگی‌ها و تلاش‌های او در زندگی و محل کار است و دیوار نازکی که او میان زندگی شخصی و کارش به عنوان یک کمیسر پلیس کشیده است.
.
«مر از ایست تاون» درباره زنی است که بیشتر وقتش را به فرار از گذشته اختصاص داده و متعهد است به شهری که زادگاه اوست. این سریال هفت قسمتی را کریگ زابل ساخته و برد اینگلسبای پدیدآورنده سریال و فیلمنامه نویس است.