بایگانی‌ها

من عضوی از هالیوود نیستم

مونیکا بلوچی در یونان
مونیکا بلوچی در یونان

مونیکا بلوچی در فیلم جدید و اکشن «حافظه» به کارگردانی مارتین کمپبل و بازی لیام نیسن، نقش داوانا سیلمن را بازی می‌کند.
بلوچی درباره پیوستن به این فیلم هالیوودی چنین توضیح می‌دهد:« می‌خواستم با مارتین کمپبل کار کنم چون فکر می‌کردم او می‌داند چطور جادو کند وقتی پشت دوربین می‌رود و تعلیق بیافریند و همچنین دلیلم همکاری با لیام نیسون بود. زیرا نیسون بازیگر شگفت انگیزی است و من واقعا از همکاری با او لذت بردم. او نه تنها بازیگر بزرگی است بلکه بسیار مهربان و انسان خوبی است.»
.

بلوچی در فیلم مدیر عامل یک صندوق سرمایه گذاری است که در بسیاری از مشاغل مختلف سرمایه گذاری می کند، و از وکیلش خواسته تا یک آدمکش را اجیر کند تا شاهدانی را به قتل برساند که ‎می‌توانند ثابت کند پسر او منحرف جنسی است و او نمی‌خواهد این اطلاعات منتشر شود.
.
مونیکا بلوچی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک زن در صنعت سینما، این سیستم چه تأثیری بر او داشته است و چگونه در نقش‌هایی که برای ایفای آن انتخاب می‌کند، گزینشی عمل می‌کند، پاسخ می‌دهد:«:خب، من اروپایی هستم، بنابراین، هرگز عضوی از هالیوود نبودم. تنها چیزی که باید بگویم این است که در اروپا، بازیگران زن این امکان را دارند که حرفه ای طولانی مدت داشته باشند. من به کاترین دونو، ایزابل هوپر، ناتالی بی یا شارلوت رمپلینگ فکر می کنم. منظورم جودی دنچ هم است. [می خندد] بنابراین، فکر می کنم در اروپا، بازیگران زن واقعاً امکانات برای یک حرفه بسیار طولانی را دارند. البته همه اینها در 20 سال پیش،غیر ممکن بود اما الان همه چیز در حال تغییر است و می دانید، خانم ها خیلی بیشتر برای خودشان احترام قائل هستند و ما بیشتر مورد احترام هستیم، و حتی در صنعت سینما، اوضاع واقعاً در حال تغییر است.»