بایگانی‌ها

اسکورسیزی عشقِ فیلم است

اسکورسیزی عشقِ فیلم است
اسکورسیزی عشقِ فیلم است

«مارتین اسکورسیزی شبیه یهودی ترین آمریکایی های ایتالیای تبار است که با آنها برخورد می‌کنید.»
این نظر اندرو گارفیلد درباره کارگردان فیلم «سکوت» است که با او همکاری داشته است. در پادکست مارک مارون ، اندرو گارفیلد بخاطر آورد که چقدر از همکاری با کارگردان برنده اسکار، مارتین اسکورسیزی، استرس داشت.
«سکوت» ساخته مارتین اسکورسیزی در سال 2016 اقتباسی از کتاب شوساکو اندو درباره یک کشیش قرن هفدهمی در ژاپن است. آدام درایور، لیام نیسون از بازیگران فیلم بودند.
اندرو گارفیلد به مارون گفت:«شما با هر چیزی که تصور می کنید وارد پروژه می‌شوید: هیجان تمام، دلهره، نیشگون گرفتن خود، آگاهی کامل از اینکه چقدر خوش شانس هستید که از انگشت شمارافرادی خواهید بود که با استاد سینمای آمریکا همکاری کرده است.»
.
«مارتین سرگرم کننده است. او شبیه یک آدم بامزه است که درباره فیلم، تاریخ، فرهنگ و مردم چیزهای زیادی می‌داند و فقط دوست دارد یک انسان باشد. مارتین اسکورسیزی شبیه یهودی ترین آمریکایی های ایتالیای تبار است که با آنها برخورد می‌کنید.»
.
«بنابراین من با همه این شرایط وارد پروژه شدم، و به نوعی از شخصیت مارتین ناامید شدم، زیرا او با تمام خارق‌العاده‌ بودنش،بسیار خلع سلاح‌کننده و بسیار عادی است.»

با این حال، روش اختصاصی گارفیلد برای این فیلم بسیار جدی‌تر بود: گارفیلد یک سال را با یک کشیش یسوعی «باورنکردنی» و مدیر معنوی در نیویورک گذراند. گارفیلد با اشاره به یک عزلت نشینی 31 روزه که در آن شرکت کنندگان فعالانه در مورد زندگی مسیح مراقبه کردند و خود را در تک تک مراحل و صحنه ها و لحظه های زندگی مسیح قرار دادند، گفت: «من مذهب کاتولیک را مطالعه کرده ام، و با چیزی به نام تمرین های معنوی سنت ایگناتیوس آشنا شدم.»

تمرینات معنوی در واقع مبنای مستقیم تکنیک بازیگری روش استانیسلاوسکی بود. گارفیلد گفت که استانیسلاوسکی توانست «این روش بازیگری را با ورود تخیلی به موقعیت به‌طور کامل ایجاد کند که به نظر می‌رسد شما آن موقعیت ها را زندگی کرده‌اید».
.
گارفیلد در مورد «فرایند تبدیل شدن به شخصیت» گفت: «شما در یک فضای بسیار عمیق قرار می گیرید».