بایگانی‌ها

شکست فیلم‌های پرهزینه بالیوود

شکست فیلم‌های پرهزینه بالیوود
شکست فیلم‌های پرهزینه بالیوود

بازسازی «فارست گامپ» در هند با نام «لال سینگ چادا» با بازی عامر خان و کرینا کاپور خان با فروش خوبی در هند روبرو نشده است. این فیلم چهار سال پس از شکست فیلم دیگر عامر خان «قاتلان هندوستان/Thugs of Hindostan» اکران شده است. «قاتلان هندوستان» به فیلمی فاجعه تبدیل شد و نتوانست در جذب مخاطب موفق باشد.

.

حدود هفده روز از اکران «لال سینگ چادا» در هند می گذرد اما فیلم جدید ادویت چاندان نتوانست تماشاگران را به سالن های سینما بیاورد.

.

حتی فروش روز افتتاحیه فیلم هم قابل توجه نبود.

عامر خان با چهار سال دوری از سینما با بازسازی «فارست گامپ» نتوانست موفق باشد و «لال سینگ چادا» به یکی از شکست خورده‌ترین فیلم‌های سال 2022 تبدیل می‌شود.

 

حاشیه‌های فیلم از جمله بایکوت ستاره فیلم، عامرخان در نفروختن فیلم نیز بی تاثیر نیست.

.

در مجموع سال 2022 برای بالیوود و فیلم‌های پرهزینه نومیدکننده بوده است. «شمشیرا» با بازی رانبیر کاپور شکست خورد. «جایش بهایی نیرومند/ayeshbhai Jordaar» با بازی رانویر سینگ، «امپراطور پریتویراج/Samrat Prithviraj» با بازی آکشی کمار، «باند 34/Runway 34 » با بازی آجی دوگان همگی شکست اقتصادی خوردند.

.

از فیلمهای دیگری که در سال 2022 نفروختند و به بالیوود تعلق داشتند می‌توان اشاره کرد به «حمله:قسمت اول/Attack: Part 1»؛ «قهرمان بازی2/Heropanti 2» و…