بایگانی‌ها

تجربه منحصر بفرد

تجربه منحصر بفرد
تجربه منحصر بفرد

فلورانس پیو خاطرات همکاری با کریستفر نولان در «اوپنهایمر» را بازگویی کرد. این بازیگر 27 ساله در فیلم تازه کریستفر نولان با موضوع جی.رابرت اوپنهایمر(کیلین مورفی) نقش عشق او جین تتلاک را بازی می‌کند.

 

پیو کارگردان «شوالیه تاریکی» را  استاد پشت دوربین توصیف می‌کند. در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی او  گفت:« کار با نولان یکی  از جذابترین تجربیات از  جهت متفاوت بود. بخشی به این خاطر که او با حرفه‌ای‌ها همکاری می‌کند و خودش هم حرفه‌ای است. اما تعهد او به هنر فیلمسازی و سبک فیلمسازی قدیمی به تماشای یک شعبده بازی می‌ماند.

 

فلورانس  در «اوپنهایمر» کنار امیلی بلانت، مت دیمون و رابرت داونی جونیور نقش آفریده است. او توضیح داد که چطور تمام گروه بازیگران و گروه تولید مایل به سخت‌کوشی برای نولان بودند:« شاهد بودیم تک تک بچه‌های گروه سر صحنه سخت برای نولان تلاش می‌کردند تا  توسط او تایید شوند. اما نه به شیوه عجیب و غریب بلکه همه می‌دانند که برای چه کسی کار می‌کنند و برای همه افتخار بود. همگی چنان به کار برای نولان می‌بالیدند که مدام تلاش می‌کردند روز بعد بهتر از دیروز باشند. من هرگز چنین احساسی را پیش از آن سر صحنه تجربه نکرده بودم. همه می‌خواستند خوب باشند و نشان دهند که خوب هستند. حتی همه ما می دانستیم یک  روز نباید سرصحنه بنشینیم. باید منتظر می ماندیم تا ببینم به ما چه راهنمایی می‌کند. واقعا هیجان‌انگیز بود.»