بایگانی‌ها

خواهران حقیقی

خواهران حقیقی
خواهران حقیقی

▪️ال فانینگ می‌گوید که همکاری سینمایی با خواهرش داکوتا نزدیک است. در اواخر سال 2019 خبری اعلام شدکه ال و داکوتا فانینگ قرار است در اقتباس سینمایی از کتاب «نایتینگل» نوشته کریستین هانا و منتشر شده در سال 2015 نقش دوخواهر را بازی کنند. فیلم در مراحل پیش تولید قرار داشت که پاندمی شروع شد.

 

ال فانینگ در مصاحبه پادکستی به مجری برنامه جاش هورویتز گفت که هنوز امید برای تولید فیلم هست:« فکر می‌کنم ساخت نایتینگل شروع می‌شود. ما هر دو می‌خواستیم که در این فیلم بازی کنم. فیلمنامه خیلی خوب است. کتاب بسیار محبوب است. امیدوارم که پروژه به تولید برسد.»

 

ستاره سریال «کبیر» اشاره کرد که به او و داکوتا پیشنهادهای دیگری برای بازی نقش دو خواهر شده است:« پروژه‌های دیگری هم پیشنهاد شده اما ایده خلاقانه همه یکی است . احساس می‌کنم از این پس پیشنهاد نقش دو خواهر بیشتر شود. » ال فانینگ به شوخی ادامه داد:«و واکنش ما به این شکل خواهد بود که نمی‎توانیم در همه فیلم‌ها نقش دو خواهر را بازی کنیم! درعین حال به نظرمان واقعا جالب است که در داستان‌های متنوع خواهران حضور پیدا کنیم. اما باید برای نخستین بار نقش دو خواهر را ایفا کنیم.»

 

قرار بود «نایتینگل» را بازیگر فرانسوی ملانی لورن بسازد. داستان درباره دو خواهر شجاع است که تلاش میکنند در دوران اشغال فرانسه توسط آلمانی‌ها درجنگ جهانی دوم زنده بمانند.