بایگانی‌ها

دعوت از دو هنرمند ایرانی برای عضویت در آکادمی اسکار

زر امیرابراهیمی در اسکار
زر امیرابراهیمی در اسکار

▪️اسکار 398 عضو جدید را دعوت کرد تا به این آکادمی بپیوندند. از اعضای جدید می‌توان اشاره کرد به تیلور سوئیفت، که هوی کوآن، آستین باتلر، زر امیر ابراهیمی.، ان تی راما رائو جونیور و ….

اگر تمام کسانی که برای عضویت دعوت شدند، بپذیرند، مجموع اعضای آکادمی علوم و هنر سینمایی به 10817 نفر خواهد رسید. که 9375 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.نود و ششمین دوره مراسم اسکار دهم مارس 2024  برگزار می‌شود.

40 درصد از دعوت شدگان زن هستند و 34 درصد به جوامع نژادی و مذهبی اقلیت تعلق دارند. 52 درصد از 51 کشور جهان و مناطق خارج از آمریکا دعوت شدند. تعدادی از نامزدهای اسکار سال گذشته نیز در فهرست دعوت شدگان به چشم می خورند مانند آستین باتلر، پل مسکال، استفانی هسو. که هوی کوآن، جیمز فرند، ام ام کی راوانی، بازیگران اصلی فیلم خیزش غرش آتش( رام چاران و ان تی راما رائو جونیور). جوزف کوشینسکی، شارلوت ولز از  فیلمسازانی هستند که به آکادمی دعوت شدند.ادوارد برگر، دانیل کوآن و دانیل شاینرت، آنتونیو کامپوس، لوکاس دونت، سانتیاگو میتره از فیلمسازان مطرحی هستند که نام شان در فهرست دعوت شدگان به چشم می خورد..انسیه ملکی طراح صدا فیلم‌های ایرانی یکی دیگر از دعوت شدگان برای عضویت در آکادمی اسکار است.