بایگانی‌ها

فیلم افتتاحیه جشنواره نیویورک اعلام شد

فیلم افتتاحیه جشنواره نیویورک اعلام شد
فیلم افتتاحیه جشنواره نیویورک اعلام شد

▪️مرکز فیلم لینکلن اعلام کرد که فیلم تاد هینز «ارتباط با اختلاف سنی/ می دسامبر» فیلم افتتاحیه شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم نیویورک خواهد بود و روز بیست و نهم سپتامبر در سالن آلیس تالی به نمایش درمی‌آید.

 

با این حساب فیلم تاد هینز در جشنواره تورنتو و تلوراید حضور نخواهد نداشت. ملودرام تازه تاد هینز در شهر نیویورک و در جشنواره نیویورک برای نخستین بار در آمریکای شمالی نمایش خواهد داشت. در این فیلم جولین مور، ناتالی پورتمن و چازلز ملتون در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند. ناتالی پورتمن سرمایه‌گذار فیلم است.

 

در واکنش به این خبر تاد هینز ابراز خوشحالی خود را نشان داد که برای افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک در آمریکای شمالی با آخرین فیلمش دعوت شده است. پیش از نمایش فیلم «ارتباط با اختلاف سنی» در جشنواره کن 2023 و در بخش مسابقه، فیلم پخش کننده‌ای در آمریکای شمالی نداشت. با وجودی که منتقدان نقدهای مثبتی درباره فیلم نوشته بودند. به هر حال دوران سختی برای فیلم‌های هنری و یافتن پخش‌کننده در آمریکا به وجود امده است. اما نتفلیکس فیلم را با قیمت یازده میلیون دلار در دوران کن و پس از نمایش فیلم خرید. روز هفدهم نوامبر تاریخ اکران این فیلم در سالن‌های سینما اعلام نشده است. و از روز اول دسامبر نتفلیکس فیلم را در سامانه خود پخش می‌کند.