بایگانی‌ها

خودکشی بازیگر شاکی از ژرار دوپاردیو

▪️امانوئل دبور ، بازیگر فرانسوی که ژرار دوپاردیو را متهم به آزارجنسی کرده بود، در شصت سالگی خودش را کشت. به گزارش دنیای تصویرآنلاین دبور نخستین بازیگر فرانسوی بود که انگشت اتهام را به سوی دوپاردیو گرفت. او سال 2019 گفت که سرصحنه فیلمبرداری «دانتون» در سال 1982 با آزار و اذیت دوپاردیو روبرو شد. دبور روز ششم دسامبر و پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان جان باخت.

🔹به گزارش دنیای تصویر آنلاین و به نقل از گاردین، خواهر امانوئل پیشتر گفته بود که امانوئل روز هفتم دسامبر درگذشته روزی که مستندی علیه دوپاردیو در تلویزیون فرانسه پخش شد. در سال‌های 1980 امانوئل بازیگری نوچهره بود که مقابل دوربین آندره وایدا؛ در نقش همسر جوان ژرژ دانتون،رهبر شورشیان(با بازی دوپاردیو) در فیلم «دانتون» رفت. او سال 1983 نقش دختری کم‌توان را در فیلمی از ژان کلود بریسو به نام «یک بازی وحشیانه» ایفا کرد.

🔹امانوئل در صفحه فیسبوک خود در سال 2019 دوپاردیو به آزار جنسی متهم کرد. اتهامات او همراه به یکسری اتهامات دیگر در مستندی به نام ژرار دوپاردیو:سقوط غول در تلویزیون فرانسه و شبکه فرانس دو هفتم دسامبر پخش شد. علاوه بر امانوئل زنان دیگری اتهاماتی علیه دوپاردیو مطرح کردند.