بایگانی‌ها

آماده بازیگری/ آرنولد شوارتزنگر مرخصی نمی‌گیرد

▪️آرنولد شوارتزنگر به طرفداران خود اطمینان داد که پس از جراخی قلب آماده خواهد بود تا در سریال تلویزیونی FUBAR طبق زمانبندی مقابل دوربین برود. ستاره «نابودگر» در پادکست خود اوایل هفته توضیح داد که جراحی برای ضربان‌ساز قلبش (باتری) بوده و روز پنجشنبه گفت که آماده است که ماه آوریل در مجموعه FUBAR محصول شبکه نتفلیکس مقابل دوربین برود.

🔹 آرنولد در توئیتر نوشت:«متشکرم! من کلی پیام محبت‌آمیز از اقصی نقاط جهان دریافت کرده‌ام اما خیلی‌ها پرسیده بودند که آیا ضربان‌ساز باعث مشکلی برای فصل دوم سریال FUBAR خواهد شد. مطلقا خیر. من آماده فیلمبرداری در ماه آوریل خواهم بود.» او روز دوشنبه در پادکستArnold’s Pump Club گفت که پزشکان او را تشویق کردند که به دلیل ضربان قلب نامرتب از یک باتری قلب استفاده کند.

🔹«دوشنبه پیش من جراحی داشتم تا کمی بیشتر شبیه یک ماشین شوم! یک ضربان‌ساز برای من کار گذاشتند. پیش از هر چیزی، می‌خواهم به شما اطمینان بدهم که حالم خیلی خوب است! من جراحی را دوشنبه انجام دادم و جمعه در یک رویداد بزرگ محیط زیستی با دوستان و جین فاندا همکار مبارز شرکت جستم.»

🔹آرنولد سال 1997 تحت عمل جراحی الکتیو قلب قرار گرفت تا دریچه آئورت را تعویض کند. او سال 2018 نیز تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و سال 2020 نیز باری دیگر تحت عمل حراجی قلب قرار گرفت.