بایگانی‌ها

صید سرمایه‌گذار/ دیوید لینچ به دنبال ساخت انیمیشن

پروژه سری دیوید لینچ
پروژه سری دیوید لینچ

دیوید لینچ امیدوار است که بتواند سرمایه‌گذار برای فیلم انیمیشن“Snootworld پیدا کند هرچند که اخیرا کمپانی نتفلیکس پروژه را نپذیرفت. دیوید لینچ در چند ماه اخیر بی‌سروصدا دنبال حامیان مالی می‌گردد تا پروژه انیمیشنی را که همراه با کارولین تامپسون(ادوارد دست قیچی) نوشته به تولید برساند.

🔹لینچ می‌گوید:«خاطرم نیست که فکر کردن به اسنوت‌ها(Snoots) کی شروع شد اما من طراحی از اسنوت‌ها را کشیدم و یک داستان برای‌شان پیدا شد… من با کارولین داستان‌ را سروشکل دادیم و روی یک فیلمنامه کار کردیم. اخیرا به این فکر افتادم شاید تهیه‌کننده‌ی تمایل داشته باشد حامی پروژه شود، پس آن را به نتفلیکس پیشنهاد دادم اما نتفلیکس پروژه را نپذیرفت.»

🔹از نگاه دیوید لینچ علت رد پروژه توسط نتفلیکس چنین است که «Snootworld یک جور داستان دمده دارد و دنیای انیمیشن امروزه بیشتر درباره شوخی‌های سطحی است. داستان پریان قدیمی(دمده) را خز وتکراری می‌دانند. به روشنی مردم نمی‌خواهند چنین انیمیشن‌های را ببینند. امروزه دنیا عوض شده. آسان‌تر می‌توان جواب نه گفت تا جواب مثبت داد. لینچ در ادامه توضیح داد که به طور بالقوه می‌خواهد خودش کارگردانی انیمیشن را برعهده بگیرد اما هنوز تصمیم نگرفته.

🔹لینچ هفتاد و هشت ساله است و تقریبا بیست سالی می‌شود که فیلم بلندی نساخته.