بایگانی‌ها

سیدنی سوئینی بازیگر نیست/ واکنش سیدنی با حرف‌های یک تهیه‌کننده

▪️سیدنی سوئینی در این روزها در مرکز توجه بوده است. او با سریال «سرخوشی»(2019) به شهرت دست یافت و وارد عرصه سینما شد. کارول باوم، تهیه‌کننده، درکی از این محبوبیت سوئینی ندارد. او در رویدادی به بهانه نمایش «شباهت کامل» ساخته دیوید کراننبرگ که او تهیه کرده، مدعی شد که سوئینی بازیگری بلد نیست و زیبایی ندارد. او به مخاطبان برنامه گفت: «من به دانشجویانم در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گفتم که سیدنی سوئینی را درک نمی‌کنم… این دختر را به من توضیح بدهید. او زیبا نیست. بازیگری بلد نیست. چرا باید او را آنقدر معرکه بدانند؟هیچ کسی پاسخ نداد.»

🔹کارول در ادامه گفت:« می‌خواهم بدانم او کیست و چرا همه درباره ش صحبت می‌کنند. من که فیلم هرکسی جز تو را غیرقابل تماشا دیدم.» وکیل سوئینی پاسخ نظرات کارول باوم را داد و در بیانیه‎ی نوشت که بسیار غم‌انگیز است که زنی در موقعیت او به جای صحبت درباره تجربیاتش و از تخصصش به زن دیگری حمله می‌کند. اگر این چیزی است که او در دهه‌های حضورش در صنعت آموخته است و فکر می‌کند مناسب است به دانش‌آموزانش آموزش دهد، شرم آور است. تحقیر ناعادلانه ی که یک همکار تهیه کننده زن انجام داده، به خوبی گویای شخصیت خانم باوم است.»

🔹کارول باوم که تهیه‌کننده و استاد دانشگاه است روز چهارشنبه از صحبت‌های خود ابراز پشیمانی کرد اما تیم سوئینی پاسخ او را دادند. باوم تهیه «پدر عروس/Father of the Bride» و «باقی قاتل خون اشام‌ها/Buffy the Vampire Slayer» را برعهده داشته است.