بایگانی‌ها

جیمز باند تارانتینویی!

جیمز باند تارانتینویی!
جیمز باند تارانتینویی!

اگر کمی به حس و حال کمیک جیمز باندهای قدیمی‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که فیلم‌های اخیر خیلی از ریشه‌شان دور شده‌اند. حالا اگر بخواهیم دوباره به فیلم‌های جیمزباند آن حس و حال را تزریق کنیم در انتخاب کارگردان احتمالا مورد بهتری از کوئنتین تارانتینو پیدا نخواهیم کرد.

چندی پیش در حاشیه جایزه‌ی موسسه رهبری پیشگام ساندنس در لس‌آنجلس که به مناسبت بیست و پنج سالگی «سگدونی» به کوئنتین تارانتینو داده شد این ایده مطرح شد. کسی که این بحث را پیش کشید تیم راث بود که خودش در چند تا از بهترین فیلم‌های تارانتینو بازی کرده.

 تیم راث: «اگر این اتفاق بیافتد خیلی بامزه می‎شود. ما همه‌مان برای فیلم صف می‌بندیم. نسخه‌ی تارانتینویی باند خون‌بار ترین و شوخ و شنگ‌ترین جیمز باند تاریخ می‌شود. خودم هم مقابل دانیل کریگ نقش منفی‌اش را بازی می‌کنم.»

 رفیق رفقای تارانتینو هم همه از این ایده استقبال کردند و حتی مایکل مدسن که تجربه حضور در جیمز باند «روز دیگر بمیر» را دارد به شوخی گفت: «باید بروم با دانیل کریگ طرح رفاقت بریزم و این قضیه را بهش بگویم.»

 البته خود تارانتینو وارد این بحث نشد ترجیح داد چیزی نگوید. فقط زمانی که درباره‌ی پروژه‌ی آینده‌اش سوال شد گفت: «تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که معرفی فیلم به عنوان فیلمی درباره‌ی خانوداه‌ی منسون جلوه و معرفی درستی نیست.»