بایگانی‌ها

عظیم‌ترین فیلم حاتمی‌کیا؟!

عظیم‌ترین فیلم حاتمی‌کیا؟!
عظیم‌ترین فیلم حاتمی‌کیا؟!

تدوین فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به پایان رسید و فیلم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر وارد مراحل فنی شد.

جدیدترین شنیده‌ها از فیلم حاتمی‌کیا حاکیست که «به وقت شام» فیلمی اکشن ، حادثه‌ای و پر از صحنه‌های انفجار خواهد بود که شاید نظیر آن در سینمای ایران تا به حال دیده نشده است. این اثر از جلوه‌های ویژه میدانی و بصری فوق‌العاده ای بهره برده است که شاید وجه تمایز فیلم جدید حاتمی‌کیا با سایر آثار ساخته شده در سینمای ایران نیز همین موضوع باشد. نزدیکان حاتمی کیا «به وقت شام» را بهترین اثر او می دانند و خبر از اثری کاملا متفاوت در سینمای ایران می‌دهند.

این فیلم در تهران و شیراز در دکورهای ساخته شده  و در شهرک دفاع مقدس و باند فرودگاه  فیلمبرداری شد. «به وقت شام» یکی از آثار مهم با موضوع داعش است که با آغاز ماه مبارک رمضان  در یکی از فرودگاه‌های نظامی آغاز شد.

«به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست و این فیلم که تنها دو بازیگر مرد ایرانی به نام‌های هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان در آن حضور دارند؛ یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال۹۶ است و به نظر می آید جز مهمترین آثار این سازمان در سال جاری باشد که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.