بایگانی‌ها

انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ)

انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ)
انتشار فراخوان بخش تئاتر نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ)

به گزارش روابط عمومی نخستین جشن تئاتر و موسیقی علی معلم، احسان حاجی پور مدیر بخش تئاتر این رویداد فرهنگی و هنری طی فراخوانی شرایط حضور در بخش تئاتر این جشن را اعلام کرد.

 

حاجی پور اعلام کرد بر اساس این فراخوان در نخستین دوره جشن تئاتر و موسیقی، آثار نمایشی در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی و استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت و به برگزیدگان تندیس حافظ و جوایزی اهدا خواهد شد.

در فراخوان این جشن که در پیوست خبر آمده است شرایط و نحوه حضور آثار مشخص شده است. قابل ذکر است هر کارگردان می تواند با یک اثر متقاضی حضور در این جشن باشد.

 

در بخش تئاتر این جشن با هدف شناسائی و معرفی  آثار شاخص تئاتر  ایران(در رده بزرگسال) در چهار سال گذشته(فروردین سال 1397 تا اسفند ماه 1400) آثار و متون نمایشی مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین «نشان علی معلم » به استعداد تازه‌ای در تئاتر کشور تعلق خواهد گرفت.

 

آغاز فرآیند ثبت نام از متقاضیان حضور در جشن از ۲۶ دی ماه 1400 شروع می‌شود و آخرین مهلت ارسال فرم مخصوص ثبت نام  در جشن از طریق ایمیل 20 فروردین 1401 است. آخرین مهلت ارسال آثار  به دبیرخانه  30 فروردین 1401 خواهد بود.

برگزیدگان بخش تئاتر نخستین دوره جشن علی معلم در بخش های بهترین کارگردان، بهترین نمایشنامه‌نویس، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین دستاورد هنری و استعداد تازه تئاتر ایران معرفی می شوند.

 

⬅️⬅️متقاضیان شرکت در این جشن می‌توانند فرم مخصوص را دریافت (اینجا کلیک کنید )، تکمیل و به آدرس ایمیل  hafez.theater.2020@gmail.com  ارسال نمایند.

 

همچنین علاقه مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه  آثار می توانند با شماره تلفن 02122885400  بگیرند.

 

نخستین دوره جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) سال آینده با دبیری امید معلم برگزار می‌شود.