بایگانی‌ها

لیکوریش پیتزا کاملا جادویی است

لیکوریش پیتزا کاملا جادویی است
لیکوریش پیتزا کاملا جادویی است

پل توماس اندرسون  این ماه با درام جدیدش «لیکوریش پیتزا/Licorice Pizza» که اولین نمایش آن برای اعضای انجمن صنفی هالیوود بود، به سینما بازمی‌گردد. اگرچه نقدها تا زمان نمایش فیلم در 26 نوامبر منتشر نخواهد شد، اما زمزمه‌های اولیه اهالی صنعت  سینما از جمله جی.جی آبرامز ( کارگردان جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و بن دیوید گرابینسکی (آیا از تاریکی می ترسید) – بسیار مثبت است.

 

تریلر  فیلم ماه سپتامبر منتشر شد. در این فیلم، کوپر هافمن تازه وارد (پسر فیلیپ سیمور هافمن) و آلانا هیم، که از اعضای گروه HAIM است،ایفای نقش می‌کنند . اندرسون سال ها موزیک ویدیو  برای این گروه موسیقی  ساخته است. در این فیلم همچنین بردلی کوپر در نقش تهیه کننده واقعی جان پیترز حضور دارد(که ممکن است او را از حکایت باورنکردنی کوین اسمیت در مورد همکاری با پیترز در فیلم به تولید نرسیده‌ی «زندگی سوپرمن» بشناسید.

 

داستان درباره بزرگ شدن آلانا کین و گری ولنتاین است که در سن فرناندو ولی در سال 1973  زندگی می‌کنند، و عاشق هم می شوند… فیلم مسیر خیانت آمیز عشق اول را دنبال می کند.

 

جی.جی آبرامز نقش‌آفرینی بازیگران نوچهره فیلم آلانا هایم و کوپر هافمن را تحسین کرده است.دیوید منکیویچ، منتقد سینما و مفسر  بر حضور آلانا هیم  در نقش آلانا کین تاکید دارد .«دنیای سینما باید خود را برای جذابیت، دوست داشتنی بودن و انسانیت فوق‌العاده آلانا هیم آماده کند.»

رایلی استرنز،  کارگردان «هنر دفاع از خود» نیز از  فیلم جدید پل توماس اندرسون تمجید فراوانی  کرد و فیلم جدید اندرسون را «کاملاً جادویی» نامید.