بایگانی‌ها

20 پروژه‌ای که شاهرخ خان نپذیرفت!

شاهرخ خان گران‌ترین بازیگر بالیوود
شاهرخ خان گران‌ترین بازیگر بالیوود

دنیای تصویرآنلاین-از زمان نمایش «صفر» ، حدس و گمان‌هایی در مورد فیلم بعدی شاهرخ خان وجود دارد.

این سوپراستار که پس از چند شکست به دنبال بازگشت بود ، با دقت بیش از 50 فیلمنامه را خوانده ، به بیش از 20 فیلمنامه علاقه نشان داده و در نهایت چهار فیلم را برگزیده است:فیلم اکشن Pathan به کارگردانی سیدهارت آنند ، پروژه جدید راج کمار هیرانی(کارگردان سه احمق و پی.کی) که یک کمدی اجتماعی است،پروژه جدید اتلی کمار و فیلم جدید راج و دی.کی.

پس از «صفر» شاهرخ خان می‌خواست در فیلم زندگینامه فضانورد هندی راکش شارما به نام «درود» ایفای نقش کند، اما پس از شکست «صفر» دیگر نخواست در فیلمی با موضوع فضا جلوی دوربین برود.

مدهور بندرکار با فیلمنامه اکشن «کمسیر گالیب» سراغ او رفت. شاهرخ خان تم داستان را دوست داشت اما مطمین نبود که بندرکار که به ساخت فیلم های واقع گرایانه شهرت دارد بتواند حضور او را مقابل دوربین مبالغه آمیز به تصویر نکشد.

سانجی لیلا بهانسالی با پروژه زندگی ساهیر لودهیانوی سراغ شاهرخ خان رفت.اما او احساس کرد فیلم بسیار جدی و ریسک دار است که بخواهد نقش یک شاعر را بازی کند. شاهرخ خان دنبال پروژه ی تجاری تر بود.

می گویند سلمان خان نیز پیشنهاد یک فیلم مشترک به نام «تفنگ های شمال» را به او داد تا شاهرخ خان نقش یک پلیس را ایفا کند اما شاهرخ خان مودبانه نقش را رد کرد چون شخصیت پیشنهادی مرکز فیلم نبود.

علی عباس ظفر برای احیای فیلم «مستر ایندیا» سراغ شاهرخ رفت،پروژه پیشرفت هایی هم داشت اما شاهرخ خان دو دل بود که در این برهه از کارنامه آیا ایفای نقش منفی در این فیلم مناسب است؟ او این پروژه را هم نپذیرفت.

شاهرخ خان با کبیرخان، کرن جوهر و آدیتیا چوپرا نیز مذاکراتی داشته است.
قرار است به صورت رسمی ساخت فیلم Pathan به کارگردانی سیدهارت آنند در روز تولد یاش چوپرای فقید که27 سپتامبر است،اعلام شود.این فیلم محصول یاش راج فیلمز است.