بایگانی‌ها

54 تست مقبت امیکرون در برلین

54 تست مقبت امیکرون در برلین
54 تست مقبت امیکرون در برلین

سخنگوی جشنواره برلین به ورایتی تایید کرد که جشنواره فیلم برلین که امسال دوره کوتاهترش از عصر پنجشنبه با اقدامات سختگیرانه برای همه‌گیری آغاز شد، تنها هشت مورد مثبت را در بین گروه و عوامل فیلم‌ها ثبت کرده است.

برخلاف کن یا ونیز، برلیناله از مهمانان و تماشاگران فیلم‌ها می‌خواهد در صورتی که فقط دو بار واکسینه شده‌اند، تست روزانه انجام دهند تا بتوانند برای نمایش فیلم‌ها در سالن‌ها حضور پیدا کنند. ایستگاه‌های تست کرونا را می‌توان در اتوبوس‌های اطراف سالن اصلی جشنواره و داخل هتل‌های منتخب پیدا کرد که نتایج تست تقریباً در 20 دقیقه آماده و به مهمانان داده می‌شود.

سخنگوی جشنواره گفت: اتوبوس های تست جشنواره که هم برای تماشاگران در دسترس است، تقریباً 2700 آزمایش انجام دادند و تنها 54 آزمایش مثبت داشتند.

این بدان معناست که تست‌ها بر روی اهالی مطبوعات و سینما و همچنین مخاطبانی که دوز بوستر واکسن کرونا را نزدند، انجام می شود. او اشاره کرد که 2 درصد تست ها مثبت شدند که “کمتر از میانگین درصد تست های مثبت در سراسر برلین است.”

بر اساس موسسه رابرت کخ، آلمان تا 11 فوریه 240172 مورد جدید کووید را گزارش کرده است که میانگین هفت روزه آن 1472 مورد در هر 100000 نفر است. تنها 55.2 درصد از جمعیت آلمان واکسن بوستر را دریافت کرده اند.