بایگانی‌ها

ابتلای رابین ویلیامز به اختلالی نادر

افسردگی عامل مرگ رابین ویلیامز نبود
افسردگی عامل مرگ رابین ویلیامز نبود

دنیای تصویرآنلاین-رابین ویلیامز به بیماری «زوال عقل با اجسام لوی/Lewy Body Dementia» مبتلا بود که نوعی بیماری زوال عقل است.
مبارزه رابین ویلیامز با این بیماری در مستندی جدید وقایع نگاری شده است.نام این مستند «آرزوی رابین» به کارگردانی تایلر نوروود است که از اول سپتامبر به صورت دیجیتالی به نمایش درخواهد آمد.
امیدها و آرزوهای رابین ویلیامز در سکانس های پشت صحنه ها به تصویر کشیده شده است.رابین ویلیامز ماه اوت سال 2014 جان خود را با خودکشی گرفت.اما او با بیماری پیشرونده «زوال عقل با اجسام لوی» دست به گریبان بود که پس از مرگ او افشا شد.
بیوه او سوزان اشنایدر ویلیامز در رولینگ استونز نوشته بود:« رابین در آخرین سال زندگی خود با اضطراب ، پارانویا ، بی خوابی ، واقعیتهای ترسناک و احساسات امید و ناامیدی روبرو شد.»
«با مراقبت تیم پزشکی ما ، یک نمایش بی امان علائم بیماری اما با بهبودی بسیار کمی را تعقیب می‌کردیم.»
«پس از درگذشت رابین ، در کالبد شکافی ، منبع ترس او آشکار شود: بیماری در بدن او پخش شده بود. این یکی از بدترین مواردی بود که متخصصان پزشکی از این بیماری دیده بودند.»
سوزان توانست با مرگ رابین ویلیامز کنار بیاید و پس از آنکه درمورد بیماری بیشتر تحقیقات کرد فروپاشی ذهنی رابین ویلیامز در ماه های منتهی به مرگش را بهتر درک کرد. تمام این موارد در مستند «آرزوی رابین» دنبال شده است.