بایگانی‌ها

اجرای نمایش در کلاب هاوس

اجرای نمایش در کلاب هاوس
اجرای نمایش در کلاب هاوس

یک گروه تئاتری در هند با گویش مالایامایی به قالب جدید داستان گویی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس دست یافتند.

 

به گزارش ایران تئاتر، کلاب هاوس به طرز گسترده ای شبکه های اجتماعی دیگر را تحت تاثیر قرار داده است. از زمانی که نسخه  آندروید این شبکه اجتماعی راه اندازی شد ،از این شبکه اجتماعی که تنها با صوت کاربرها ارتباط برقرار می کند به فضای مطلوب و محبوبی برای میزبانی رویدادها  ، بحث ها ،مناظرات و موارد دیگر تبدیل کرده است.

یک گروه تئاتری در شهر کرالای هند، به اجرای یک نمایش در کلاب هاوس پرداختند.

هازیم اماراویلا، مدیر این گروه تئاتر که کارگردانی  و نویسندگی نمایش لاکشادیپام را در کلاب هاوس برعهده داشته می‌گوید:« این شاید اولین نمایشنامه مالایامایی باشد که در کلاب هاوس اجرا شد. برنامه کلاب هاوس امکان مشارکت حداکثر 5000 نفر را دارد که این رقم، مخاطبان زیادی را برای یک نمایش فراهم می‌کند. درگیری مداوم بین دولت و پلتفورم های رسانه های اجتماعی سبب شده تا  شاهد هجوم افراد بیشتری به کلاب هاوس باشیم. رویدادهای در کلاب هاوس  اجرا شده که  تا 4000 عضو  و مخاطب داشته است. ما این نمایش را تمرین کردیم و نتیجه دلگرم کننده بود. و در کلاب هاوس مانند یک نمایش رادیویی اجرا شد .»

 

این نمایش 25 دقیقه‌ای با حضور چهار بازیگر در کلاب هاوس اجرا شد.نمایش مبتنی بر اختلافات فعلی در مورد سرزمین اتحادیه لاکشادویپ پس از انبوه اصلاحات اعلام شده توسط مدیر تازه انتصاب  شده پرافول پاتل است. هازیم می افزاید: “ما می خواهیم با این نمایش همبستگی خود را با مردم لاکشادویپ ابراز کنیم.”