بایگانی‌ها

احتمال ساخت فصل سوم «شکارچی ذهن»

احتمال ساخت فصل سوم «شکارچی ذهن»
احتمال ساخت فصل سوم «شکارچی ذهن»

ذنیای تصویرآنلاین-فصل سوم مجموعه «شکارچی ذهن» از پرخواهان‌‍ترین مجموعه‌های شبکه نت‌فلیکس است، مجموعه‌ای که پدیدآورنده‌اش دیوید فینچر بوده است و فصل دومش اوت 2019 پخش شد.
نت‌فلیکس ژانویه رسما اعلام کرد که تولید فصل جدید به حالت تعلیق درآمد چون دیوید فینچر مشغول چندین پروژه شده است. یکی از این پروژه‌ها فیلم «منک» بود که فینچر پس از چندسال وقفه و ساخت «دختر گمشده» به سراغش رفته بود و براساس فیلمنامه‌ای از پدر فقیدش آن را به تولید رساند.
پروژه دیگر مجموعه انیمیشن «عشق، مرگ و روبات‌ها» بود.
اریک مسرس اشمیت طراح سکانس‌های مجموعه «شکارچی ذهن» به تازگی توضیحاتی درباره شرایط تولید فصل جدید مجموعه ارائه داده است. او در مصاحبه با سایت کولایدر گفت
«من احتمال ساخت فصل سه را نمی دانم. ما ا فیلم منک را به تازگی به پایان رسانده ایم و شنیده ام که مدتی همه چیز در حالت تعلیق است. خواهیم دید. چه کسی می داند؟ اما بازگشت به تولید افتخار خواهد بود. من عاشق کار با دیوید هستم و بازیگران و گروه فنی را دوست دارم و مطمئناً ساخت مجموعه شکارچی ذهن یک دوره باورنکردنی از زندگی من بوده است. من واقعاً خوشحال شدم که فرصتی برای کار مشارکت در آن داشتم. این امر به خصوص در حرفه من اهمیت دارد. اما بله ، من نمی دانم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد. »