بایگانی‌ها

اختلاف تهیه کنندگان جیمزباند

اختلاف تهیه کنندگان جیمزباند
اختلاف تهیه کنندگان جیمزباند

چند روز پیش خبری منتشر شد که احتمال دارد فیلم جدید جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» با مبلغی حدود 600 میلیون دلار به شبکه‌های آنلاین چون نت‌فلیکس و آپل پلاس واگذار شود.
اما این خبر دو روز بعد تکذیب شد. حال مشخص شده که تهیه‌کنندگان فیلم جیمزباند اساسا مخالف نمایش آنلاین فیلم جیمزباند هستند و تمایل ندارند اکران در سینما‌ را حذف کنند.

هالیوود ریپرتر گزارش داده است که پیش آمدن بحث فروش فیلم به شبکه‌های استریم آنلاین باعث اختلاف عمیق میان تهیه‌کنندگان شده است. تمام تصمیمات خلاقانه مجموعه فیلم‌های جیمزباند را کمپانی EON Productions با مدیریت باربارا بروکلی می‌گیرد. اما این کمپانی پنجاه درصد از امتیاز فیلم‌های جیمزباند را در اختیار دارد و پنجاه درصد دیگر به کمپانی مترو گلدوین مه‌یر تعلق دارد.
ماجرا از این قرار است که کمپانی مترو گلدوین مه‌یر با مدیران شبکه‌های نت‌فلیکس و اپل پلاس وارد مذاکره شده اما این موضوع را با باربار بروکلی و کمپانی EON Productions در میان نگذاشته است.

به محض آنکه خبر به گوش بروکلی می‌رسد، ابراز نارضایتی می‌کند.بروکلی مخالف اکران آنلاین است چراکه می‌خواهد از نمایش فیلم در سالن‌های سینما حمایت کند.