بایگانی‌ها

الن دی جنرس عذرخواهی کرد

الن دی جنرس عذرخواهی کرد
الن دی جنرس عذرخواهی کرد

دنیای تصویرآنلاین-الن دی جنرس سکوت خود را شکست و بخاطر محیط کاری نامناسب عذرخواهی کرد.
چند روز پس از آنکه مدیران وارنرمدیا دستور قانونی برای تفحص از شکایت کارمندان گذشته و حال شوی الن دی جنرس را صادر کردند که آیا شرایط کاری آنها در پشت صحنه مناسب بوده است؟ این کمدین و مجری مشهور شخصا درباره این موضوع صحبت کرد.
او اعلام کرد که بسیار نومید شد وقتی که موضوع شکایتها درباره محیط کاری را شنید.او اشاره کرد که یکی از سرلوحه های او همیشه “مهربانی با یکدیگر” بوده است.
به گزارش هالیوود ریپرتر او نوشت:«دریکی از روزهای برنامه ما،من در اولین ملاقاتمان به همه گفتم که شوی الن دی جنرس باید یک مکان برای شادی باشد.هیچ کسی نباید صدای خودش را بالا ببرد،همه باید با یکدیگر با احترام رفتار کنند.مشخصا چیزی تغییر کرده و من مایوس هستم وقتی متوجه شدم این چیزهایی که مدنظرم بود اتفاق نیافتاده است.به همین دلیل من متاسفم.کسانی که من را می‌شناسند، می دانند این مساله برخلاف باور من و چیزی است که برای برنامه درنظر دارم .»

چند روز پیش مدیران بالا دستی او تحقیق و بررسی علیه برنامه الن دی جنرس را آغاز کرده. این بررسی درباره اتهاماتی مثل ایجاد فضای مسموم کاری، نژادپرستی و برخورد ناعادلانه در پشت صحنه این برنامه است.
.
چند وقت پیش سایت بازفید در گفتگویی با کارمندان سابق این برنامه از مشکلات آنها پرده برداشت مشکلاتی چون اخراج بعد از مرخصی استعلاجی، نظرات مختلف درباره نژادپرستی، و ایجاد فضای ترس و وحشت دائمی.