بایگانی‌ها

با اسکارلت درنیافتید

با اسکارلت درنیافتید
با اسکارلت درنیافتید

جیمی لی کرتیس در یادداشتی در مجله تایم درباره 100 چهره بانقود درباره اسکارلت جوهانسون نوشت. این بازیگر 62 ساله نظر حمایتی خود را صریح درباره شکایت حقوقی اسکارلت علیه دیزنی بیان کرد.

کرتیس، اسکارلت 36 را با کلماتی مانند «واکنش شگفت انگیز به عملکرد اخیر» یک استودیوی معظم سینما توصیف و به خوانندگان هشدار داد که مواظب برخوردتان با بازیگر بیوه سیاه باشید.
جوهانسون کمپانی دیزنی را به دادگاه کشاند که پیشتر در خبرها خواندید.علت این امر تصمیم نمایش همزمان بیوه سیاه در سامانه آنلاین وسالن های سینما بود. فیلمی که به ادعای اسکارلت میلیون‌ها دلار بیشتر برای او می‌ارزید. اسکارلت پیشتر مدعی شده که دیزنی مفاد قرار داد را رعایت نکرده است.
کرتیس در مقاله خود از احساس«نزدیکی» با این بازیگر صحبت می‌کند. سپس نقش آفرینی او را در بیوه سیاه می ستاید.

در بخشی از مقاله کرتیس چنین توضیح می دهد:«من اخیراً او را در نقش بیوه سیاه روی پرده دیدم. بیوه سیاه انتقام از مرد قدرتمندی می گیرد که زنی را اذیت می کند (بر مرد تأکید می کنم) و با او می جنگد.»

«و هنگامی که اسکارلت برای نقض قرارداد علیه استودیو اقدام کرد ، واکنش خیره کننده خود را نسبت به عملکرد واقعی(دیزنی) مشاهده کرد (همان تأکید). تصمیم برای انتشار فیلم همزمان در سالن و سامانه آنلاین حق او بود. او مدعی شده که پول هنگفتی را از دست داده است.

«به عنوان یک قاتل با وجدان ، به عنوان بازیگری با احساس ، یا به عنوان مادری قوی که تازه فرزند دوم خود را به دنیا آورده است ، این پیام واضح است: با این خرس مادر درنیافتید.»