بایگانی‌ها

بازیگر برنده تونی به نمایش «اتاق» پیوست

بازیگر برنده تونی به نمایش «اتاق» پیوست
بازیگر برنده تونی به نمایش «اتاق» پیوست

 

آدرین وارن در نقش مامان در نمایش موزیکال «اتاق» در برادوی روی صحنه می‌رود.

 

گزارش ایران تئاتر، آدرین وارن بازیگر برنده جایزه تونی در اقتباس صحنه‌ای از رمان «اتاق» نوشته اما داناهیو بازی می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌ها بهار سال بعد اقتباس صحنه‌ای کتاب پرفروش «اتاق» در برادوی اجرا می‌شود.
اما داناهیو نمایشنامه را براساس رمان خودش نوشته که در سال 2010 منتشر شد. پیشتر اقتباس سینمایی «اتاق» با بازی بری لارسون در نقش مامان، جایزه اسکار را برای این بازیگر به همراه داشت. کورا بیست کارگردان نمایش «اتاق» است و ترانه‌ها و موسیقی را با همراهی کاترین جوزف نوشته است.

داستان «اتاق» درباره نوجوانی است که دزدیده شده و به اجبار هفت سال در یک اتاق زندگی کرده است. دختر از مردی که او را ربوده صاحب یک فرزند پسر به نام جک می‌شود که حالا پنج ساله است. دنیای جک در اتاق خلاصه شده و او تصوری از دنیای بیرون ندارد.
پیش‌نمایش «اتاق» در سالن جیمز ارل تیه‌تر از سوم آوریل شروع می‌شود و از روز هفدهم آوریل نمایش عمومی آن آغاز خواهد شد. «اتاق» سال 2017 در برادوی در سالن تیه‌تر رویال استراتفورد و در سال 2022 در شهر تورنتو در سالن پرینسس ولز اجرا شده بود.

آدرین وارن، بازیگر و خواننده آمریکایی است که سال 2012 برای نخستین بار در برادوی روی صحنه ظاهر شد. او در سال 2018 در سریال «جنبش زنان» محصول شبکه ای‌بی‌سی حضور یافت و سال 2022 هم در فیلم تحسین شده «پادشاه زن» کنار وایولا دیویس نقش‌آفرینی کرد.

منبع:تیه‌ترمانیا