بایگانی‌ها

بازیگر «موصل» تهدید به مرگ شد

بازیگر «موصل» تهدید به مرگ شد
بازیگر «موصل» تهدید به مرگ شد

 

 

جو و آنتونی روسو در مورد «موصل» صحبت می کنند . گفته می شود اعضای بازیگران فیلم از سوی داعش تهدید به مرگ  شده اند. “موصل” به تهیه کنندگی برادران روسو و به کارگردانی متیو مایکل کارناهان ، در تاریخ 26 نوامبر سال 2020 از شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد و به یکی از پربیننده ترین فیلم ها در اروپا و خاورمیانه تبدیل شد. «موصل» با بازی سوهیل دباخ و آدام بسا ، یک  تریلر جنگی  به زبان عربی زبان است که در عراق می گذرد و درباره  تیم پلیس SWAT است .انها برای نابودی اعضای داعش که عزیزان شان را کشته اند به ماموریت فرستاده می شوند.

 

 

دباخ به ددلاین گفت: “وقتی من در رسانه های اجتماعی خود نوشتم كه این فیلم قرار است اكران شود ، روز اول  از طرف داعش تهدیدهای فراوانی شدم.” آنها فیلم ها و سخنان زشت زیادی می فرستاند. می گفنتد ، اکنون  شما را می شناسیم و باید مواظب خودت باشی. هر روز سر خود را لمس کنید تا مطمئن شوی سرت روی تن ات هست. آنها می نوشتند “ما می دانیم کجا زندگی می کنید و به سراغت می آییم.»

 

کارناهان گفت تهدید به مرگ “یک محصول جانبی وحشتناک” به دلیل تعداد بالای تماشاگران فیلم در خارج از کشور بوده است ، جو روسو افزود که “مطمئناً یک تجربه دلهره آور برای بازیگران بوده است.”

 

جو روسو گفت: “هرگز نقض حریم خصوصی حس آسودگی ندارد و دریافت تهدید به مرگ از منابع ناشناس ترسناک است.” “ما احساس می کنیم که توسط Netflix و توسط تیم امنیتی خود ما به طور ماهرانه ای محافظت شدیم.»

در دوران فیلمبرداری «موصل» در مراکش گروه تولید توسط تیم حفاظتی TigerSwan می شدند