بایگانی‌ها

بتمن خشن است

بتمن خشن است
بتمن خشن است

رابرت پتینسون در «بتمن» ساخته مت ریوز نقش اصلی را بازی می‌کند. او می‌گوید که شخصیت بتمن از انتقامجویی و خشم مقابل جنایتکاران لذت خواهد برد.

این ستاره 35 ساله در فیلم مت ریوز به نام «بتمن» نقش بتمن را بازی خواهد کرد. او توضیح داد که بینندگان جنبه تاریک این ابرقهرمان را خواهند دید، اگرچه شوالیه تاریکی به کد عدم کشتن پایبند است.

پتینسون به مجله پریمیر فرانسه گفت: «قانونی در مورد بتمن وجود دارد: او نباید بکشد. این را می توان به دو صورت تفسیر کرد. یا او فقط می خواهد مجازات مناسب را اعمال کند یا می خواهد بکشد و خودکنترلی مانع می‌شود.»

از تمرین نخستین سکانس دعوا اینطور تصور کردم، فکر کردم خنده دارتر بود: چیزی درون بتمن فقط دلش می‌خواست گلوی آن مرد را ببرد! به خودم گفتم اگر او شب هایش را در تعقیب جنایتکاران بگذراند، غیرممکن است که آدم نکشد. او رنج می برد و این آرزو بر او غلبه می کند.

و با ضربه زدن، ذهنش پاک می شود، آرام می شود، به حالتی نزدیک به کمال می رسد. مطمئنم در نخستین دعوا، او موفق می شود خود را متقاعد کند که هر ادمی که جلوی او باشد، همان کسی است که مادرش را کشته است. و این به او اجازه می دهد تا تمام خشم خود را تخلیه کند.»

پتینسون می‌گوید تحقیق درباره جنبه تاریک شخصیت بتمن عاملی بود تا او این نقش را بپذیرد.