بایگانی‌ها

بخاطر استیون

بخاطر استیون
بخاطر استیون

زمانی که جولین مور برای بازی در «داستان لیزی» قرار داد بست هیچ چیزی درمورد پروژه نمی دانست جز یک چیز:می خواهد با استیون کینگ همکاری کند.
جولین مور در «داستان لیزی» علاوه بر بازیگری تهیه کننده اجرایی است. این فیلم را پابلو لارین کارگردانی کرده است.
.
جولین مور که با کتاب‌های قدیمی‌تر استیون کینگ آشنایی دارد، درباره این پروژه می‌گوید:« من به دلیل استیون جذب داستان لیزی شدم و همچنین به دلیل اینکه این داستان برای او بسیار شخصی بود .یکی از نکات شگفت‌انگیز در مورد استیون و آثار او این است که می تواند روابط انسانی را کشف کند اما به روشی خارق العاده. [این داستان] به نوعی تحقیق در مورد ایده یک رابطه بزرگسالانه، ، بالغ و یک رابطه طولانی مدت – یک ازدواج – بود و آنچه که برای کاراکترها شخصاً معنی داشت ، اسراری است که آنها به اشتراک می گذاشتند.»

جولین مور در این فیلم نقش لیزی لندو را ایفا می‌کند. این فیلم برگرفته از کتابی به نام داستان لیزی است که سال 2006 استیون کینگ نوشت و وارد بازار نشر شد.داستان دوسال پس از مرگ شوهر رمان نویس و مشهور لیزی به نام اسکات لندو اتفاق می افتد. یکی از طرفداران اسکات با بازی دین دیهان به دست نوشته های چاپ نشده اسکات دست پیدا می کند اما با رویدادهای غیرمنتظره ای روبرو می شود که خواهر او (جنیفر جیسون لی ) را هم درگیر می کند. در این میان لیزی خاطرات خود با همسرش را مرور می کند.استیون کینگ کتاب را زمانی نوشت که پس از مدت زیادی بستری بودن در بیمارستان به خانه برگشت و دید مانند یک روح در خانه با او رفتار می شود و تمام تحقیقات او و کاغذهایش را همسرش دوباره مرتب کرده است. بنابراین داستان لیزی تا حدی برای کینگ شخصی است.با وجودی که کتاب زندگی نامه نیست.
.
روز چهارم ژوئن داستان لیزی از شبکه اپل تی وی پلاس به صورت آنلاین پخش می شود.