بایگانی‌ها

بررسی علت مرگ بازیگر جوان سینمای هند

بررسی علت مرگ بازیگر جوان سینمای هند
بررسی علت مرگ بازیگر جوان سینمای هند

دنیای تصویرآنلاین-مرگ سوشانت سینگ راجپوت که دیروز در سن 34 سالگی درگذشت سبب شد تا دیروز اهالی صنعت سینمای هند همگی نسبت به مرگ این بازیگر جوان واکنش نشان بدهند.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین پلیس شهر مومبایی در تحقیقات متوجه شد که سوشانت در پنج ماه گذشته به بیماری افسردگی مبتلا بوده و طبق دستور پزشک باید دارو مصرف می‌کرده اما از خوردن داروها امتناع می‌ورزیده است.

گزارش امروز تحقیقات مرگ براثر خفگی به دلیل نرسیدن اکسیژن(به دار آویخته شدن) اعلام شد. عموی او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که امکان ندارد این بازیگر خودکشی کرده باشد و حتما قتلی درکار است و پلیس مومبایی باید تحقیقات کند.

اما چنانچه از شواهد برمی‌آید این بازیگر خودکشی کرده است. و جرم و جنایتی در کار نیست.بسیاری از اهالی سینمای هند از ضرورت توجه به روان درمانی و سلامت روان صحبت کرده اند. دیپیکا پادوکن که خود به بیماری افسردگی مبتلا بوده و دراین باره چند سال پیش با مردم صحبت و خیریه راه اندازی کرد. درمورد توجه به این بیماری هشدار داد.

یکی از بحث‌هایی که از دیروز مطرح شده، بی‌مهری اهالی صنعت سینما پس از شکست یک فیلم به عوامل فیلم ، تاثیر نقدهای منفی است.
کانگنا رانوت در ویدیویی دو دقیقه‌ایی با خشم به مافیا در سینمای هند تاخت و گفت او نباید حرف منتقدان و اهالی سینما را جدی می گرفت اگر سوشانت را بی ارزش قلمداد می‌کردند.او رسانه‌ها را در این میان مقصر دانست که در چندسال گذشته گزارش‌های منفی علیه این بازیگر جوان منتشر کردند.رانوت مرگ او را بی ارتباط با رقابت‌های حرفه‌ای و یاس  ونومیدی ندانست.

درمندرا ستاره فیلم شعله در توئیتر نوشت صنعت نمایش محبوب ما بسیار ظالم است.من می‌توانم رنج تحمل ناپذیر تو را تصور کنم.

آمیتاب باچان نیز در یادداشتی بلند به این موضوع پرداخت.

پلیس هند  نیز تایید کرد که سوشانت راجپوت تحت نظر بوده و رقابت‌های حرفه‌ای در صنعت سینما بی‌تاثیر در شرایط او نبوده است.