بایگانی‌ها

تئاتر را حمایت کنیم

تئاتر را حمایت کنیم
تئاتر را حمایت کنیم

پرویز پرستویی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی‌اش از تمامی هنرمندان و هنردوستان خواست تا با انتشار پوستر نمایش‌های روی صحنه، و دیدن نمایش‌ها از تئاتر و هنرمندان آن که آسیب‌های جبران ناپذیر کرونا را تجربه کرده‌اند حمایت کرده و با هشتک به تئاتر نیازمندیم به این حمایت بپیوندند.

« دوستان همواره همراه من، هنرمندان و هنردوستان گرامی؛ از شروع فعالیت هنری‌ام تا اولین اجراهایم بر روی صحنه تئاتر و کسب تجربه در این مکان انسان ساز، در محضر اساتید و دوستان محترم، همان روز های نخست همواره از تئاتر به عنوان نقطه شروع یادگیری هنر و اخلاق نزد خود یاد کرده‌ام.

می‌دانید که این هنر تاثیر گذار بر روان و اندیشه، نه تنها در ایران، بلکه در جهان به دلیل اپیدمی آسیب‌های جبران ناپذیری را متحمل شده، از متضرر شدن گروه های جوان تا پیشکسوتان این عرصه در تمامی حوزه های مربوط به تئاتر و حتی تعطیلی و تا مرز تعطیلی رفتن بسیاری از تماشاخانه ها و مراکز تئاتری. از آنجایی که صحنه و خود اهالی تئاتر برای خیل هنرمندان و هنردوستان دارای اهمیت والایست، جهت نجات حال این هنر ارزشمند و تاثیر گذار بر فرهنگ و اندیشه و البته کمک به اهالی محترم تئاتر ایران، اینجانب پرویز پرستویی درخواست همیاری و همکاری از سوی هنرمندان و هنردوستان گرامی را با نگارش بیانیه فوق اعلام می‌دارم و آن را به صورت رسمی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر میکنم.

از هنرمندان و هنردوستان عزیز خواستارم که با انتشار بیانیه فوق در استوری و یا انتخاب پوستر یکی از نمایش های روی صحنه و قرار دادن آن در پیج اینستاگرامی خود با هشتگ #به تئاترنیازمندیم گستره حمایت خود را از این هنر، وسیع تر کرده و مجددا تئاتر را به علاقه مندان یاد آوری کنیم.
از هنرمندان و هنردوستان گرامی تقاضا میکنم که در روز های آغاز مجدد فعالیت های تئاتری و بازگشایی سالن های تئاتر بعد از چندین ماه تعطیلی که حالا به صورت جدی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهند، نسبت به حمایت معنوی خود از این هنر با تماشای آثار روی صحنه، توصیه آن‌ها و یا حتی در صورت امکان کمک مالی به کارگردانان مستعد جهت تولید اثر جدید یا گروه های متضرر تئاتری و یا ارائه راهکار ، همیاری خود را در راستای جان گرفتن مجدد صحنه های تئاتر کشور به عمل برسانیم.