بایگانی‌ها

تارانتینو: فیلم بعدی‌ام کمدی است

خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!
خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!

تارانتینو می‌گوید به فکر ساختن یک وسترن اسپاگتی کمدی افتاده است ، فیلمی که تمامی شخصیت‌ها به زبان‌ی متفاوت در آن صحبت می‌کنند.
کوئنتین تارانتینو در جشنواره رم تجلیل شد.او جایزه یک عمر دستاورد هنری را در جشنواره بدست آورد. و در حاشیه جشنواره اعلام کرد که می‌خواهد پس از «روزی روزگاری در هالیوود» وسترنی کمدی بسازد.

به گزارش گاردین او درباره پروژه‌های آتی خود صحبت کرد که شامل نوشتن یک کتاب نقد فیلم و ساخت یک مجموعه تلویزیونی می‌شود. و در ادامه تارانتینو تاکید کرد:« اول از همه می‌خواهم یک کمدی بسازم.»

درباره فیلمنامه آن چنین توضیح داد:«وسترن اسپاگتی خواهد بود. واقعاً سرگرم کننده است. چون می خواهم آن را به سبک وسترن اسپاگتی بسازم ، جایی که همه به زبان متفاوتی صحبت می کنند … باندیدوی مکزیکی یک ایتالیایی است. قهرمان یک آمریکایی است ؛ کلانتر بد یک آلمانی است. دختر مکزیکی سالن اسرائیلی است. و همه به زبان متفاوتی صحبت می کنند. و شمای [بازیگر] فقط می‌دانید: خوب، وقتی دیالوگش تمام شد، من می‌توانم صحبت کنم.»

تارانتینو همچنین توضیح داد که تنها با گذراندن کلاس های بازیگری بود که متوجه شد می خواهد کارگردان شد.او گفت: “من نه تنها فیلمها را بیشتر از بقیه بچه های کلاس دوست داشتم ، بلکه به آنها اهمیت می دادم ، در حالی که فکر می کنم بچه ها فقط به فکر خودشان بودند. و دلیل آن این است که من آنقدر فیلم ها را دوست داشتم که می خواستم بازیگر شوم.»

وی افزود: نمی‌خواستم فقط در فیلم ها ظاهر شوم، می‌خواستم فیلم، فیلم من باشد.»