بایگانی‌ها

تام هنکس جایگزین رابرت دنیرو

تام هنکس جایگزین رابرت دنیرو
تام هنکس جایگزین رابرت دنیرو

سال 1988 تام هنکس در فیلم «بزرگ» ساخته پنی مارشال نقش جاش بسکین را بازی کرد. اما تولید این فیلم فانتزی پیش از پیوستن تام هنکس مسیر دیگری را پیش گرفته بود.

.

الیزات پرکینز همبازی هنکس در این فیلم می‌گوید که رابرت دنیرو ابتدا برای نقش جاش بسکین انتخاب شده بود.او در برنامه اندی کوهن این موضوع را مطرح کرد.

.

پرکینز 60 ساله گفت:«رابرت دنیرو برای نقش جاش انتخاب شده بود.اما بهم خورد چون که برنامه کاری رابرت دنیرو تداخل زمانی داشت.و آنها به سراغ تام هنکس رفتند.»

.

« بزرگ با بازی رابرت دنیرو در ذهنم کاملا فیلم متفاوتی بود.» پرکینز در ادامه توضیح داد که با رابرت دنیرو برای بازی در «بزرگ» تست داده بود.

.

او درباره تجربه فیلمنامه خوانی و تست دادن در کنار رابرت دنیرو چنین توضیحی به شوخی گفت:« دنیرو اخموتر بود.داشت به فیلمی کمی ترسناک تبدیل می شد. رابرت دنیرویی بود که در خیابان های نیویورک سرگردان است. آنچه تام هنکس برای نقش به ارمغان آورد بسیار سبک تر بود.»

.

«بزرگ» داستان پسر جوانی است که دلش می خواهد سنش بیشتر شود و یکشبه وارد دنیای بزرگسالان شود.این فیلم کمدی برای نخستین بار برای تام هنکس نامزدی اسکار را به ارمغان آورد و در کارنامه تام هنکس از فیلم های قابل اعتنای اوست