بایگانی‌ها

تحقق یافتن رویای راسل کرو

تحقق یافتن رویای راسل کرو
تحقق یافتن رویای راسل کرو

راسل کرو قصد دارد با رونمایی از برنامه های راه اندازی استودیوی فیلم سازی خود ، در ایالت نیو ساوت ولز ، استرالیا را به یک قطب اصلی فیلم سازی تبدیل کند.

ستاره گلادیاتور که در نیوزیلند متولد شده اما بیشتر عمر خود را در استرالیا زندگی کرده است ، مدتهاست که می‌خواهد استودیوی شخصی خود را در منطقه بندر کافس مدیریت کند و اکنون او با مالک تفرجگاه‌های پاسیفیک بی و پیتر مونتگومری برای تحقق یافتن رویای خود همکاری می‌کند.

استودیوهای پیشنهادی پاسیفیک بی و ویلیج شامل چهار استودیویی صدا و یک تانکر آب و همینطور تجهیزاتی برای تولید انیمیشن و نیازهای دوران پس از تولید فیلم ‌ها خواهد بود.

کرو که امیدوار است ظرف سه تا پنج سال مجتمع را افتتاح کند به ورایتی گفت: “من می خواهم سواحل شرقی استرالیا مترادف با صنعت فیلم در سطح جهانی باشد.”
.
وی توضیح داد: “ما قصد نداریم با دیزنی یا برادران وارنر رقابت كنیم.هدف ما از ساخت این استودیو فراهم آوردن تجهیزات تولید است تا تولیدات با بودجه ده دلار تا صد میلیون دلار فضایی در چارچوب زیرساخت سینمای استرالیا داشته باشند که سینمایی رو به ترقی است.”

محل استقرار استودیو در خلیج اقیانوس آرام همچنین به لطف اتاق های موجود هتل و امکانات تفریحی فرصتی را برای بازیگران و گروه تولید برای اقامت در محل فراهم می کنند.