بایگانی‌ها

تقدیر از سام مندس و فوبی والر بریج

تقدیر از سام مندس و  فوبی والر بریج
تقدیر از سام مندس و فوبی والر بریج

نشریه «استیج» از چهره‌های تاثیرگذار صحنه تئاتر در سالی که گذشت تقدیر می‌کند.

 

به گزارش ایران تئاتر فوبی والر-بریج  و اندرو لوید وبر درمیان چهره‌هایی هستند که به دلیل فعالیتهای خود تجلیل می‌شوند. مسئولان نشریه «استیج» تصمیم گرفتند تجلیل سالیانه از چهره های هنرهای نمایشی سال 2020 را به کسانی اختصاص بدهند که در دوران بحران کووید-19تلاش‌های فراوانی انجام دادند. فوبی والر-بریج بیش از یک میلیون دلار توانست برای کمک به هنرمندان تئاتر با اجرای آنلاین نمایش  تک نفره  «فلیبگ» جمع آوری کند.

لوید وبر به دلیل لابی و کمپین برای اجرای آنلاین نمایش‌ها و تلاش‌هایش برای بهبود وضعیت تئاتر درانگلستان تجلیل خواهد شد.از مایکل بالوگون نیز تجلیل می‌شود- که در نمایش یک نفره  «مرگ انگلیس: دلروی» بازی کرد.

از دیگر ستارگان و چهره‌های مشهوری که در فهرست نشریه «سان» قرار دارند می‌توان اشاره کرد به سام مندس(کارگردان سینما و تئاتر)، یان مک‌کلن(بازیگر سینما و تئاتر)؛کنت برانا،درک جاکوبی،جودی دنچ،مگی اسمیت،برای تلاش‌هایی شان و جمع آوری پول و کمک به کمپین‌های بازیگری و دیگر کمپین ها.

گفتنی است که  به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های نمایش در انگلستان، زندگی بسیاری ازهنرمندان تئاتری با مشکلات اقتصادی روبه رو شد. و تعدادی از چهره های سرشناس تلاش‌های مضاعفی برای جمع آوری کمک مالی برای هنرمندان تئاتر انجام دادند.