بایگانی‌ها

تولید نمایش موزیکال «فرانک سیناترا»

تولید نمایش موزیکال «فرانک سیناترا»
تولید نمایش موزیکال «فرانک سیناترا»

 

 

کاتلین مارشال نمایش موزیکال «فرانک سیناترا» به قلم جو دی‌پیترو را کارگردانی می‌کند. این نمایش قرار است سال بعد در شهر بیرمنگام انگلستان اجرا شود.

 

به گزارش ایران تئاتر، کاتلین مارشال کارگردان برنده سه جایزه تونی و جایزه اولیویه که در کارنامه خود کارگردانی نمایش‌هایی مانند «شهر شگفت‌انگیز»، «مسابقه پیژامه» را دارد، علاوه بر کارگردانی، طراح حرکت نمایش «فرانک سیناترا» هم خواهد بود. متن این اثر نوشته جو دی‌پیترو است که دو بار برنده جایزه تونی شده است.

روز افتتاح این نمایش که اوج گرفتن و شهره شدن خواننده بنام آمریکایی را روایت می‌کند، هم‌زمان با هفتادمین سالگرد اجرای شهر به شهر  فرانک سیناترا در انگلستان در سال 1953 خواهد بود.

.بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار است این نمایش از روز بیست‌وسوم سپتامبر(اول مهر) تا بیست و هشتم اکتبر(ششم آبان)  روی صحنه برود

داستان نمایش موزیکال «فرانک سیناترا» در شب سال نو 1942 اتفاق می‌افتد که این خواننده بیست‌وهفت‌ساله ایتالیایی-آمریکایی‌تبار در آستانه قدم گذاشتن روی صحنه سالن پارامونت، شهر نیویورک است. همان‌طور که کار  سیناترا رونق می‌گیرد، او با ایجاد تعادل بین عشق همسرش، نانسی، در برابر خواسته‌ها و وسوسه‌های شغلی خود مبارزه می‌کند. زمانی که او رابطه عاطفی با آوا گاردنر پیدا می‌کند، فروش آلبوم‌هایش متوقف می‌‌شود و مطبوعات علیه او می‌نویسند، اما یکی از بهترین بازگشت‌ها در صنعت نمایش در انتظار سیناتراست.

هنوز گروه بازیگران نمایش مشخص نشده‌اند اما میشل آنتونی، بروس رزنیکوف و اسکات لندیس به عنوان تهیه‌کننده با کمپانی یونیورسال و گروه موسیقی تئاترش همکاری می‌کنند.

سیناترا از سال ۱۹۳۵ وارد دنیای موسیقی شد. او علاوه بر فعالیت در عرصه موسیقی، در سینما نیز حضور داشت و نقش‌آفرینی‌های او با تحسین‌های زیادی مواجه شد. او در چندین فیلم بازی کرد و به خاطر ایفای نقش در بسیاری از آن‌ها مورد ستایش قرار گرفت و نامزد دریافت جوایز زیادی شد. سیناترا در دوران طولانی فعالیت کاری خود موفق به کسب عناوین پرشماری شده که از جمله آن‌ها می‌توان اشاره کرد به ۱۱ جایزه گرمی، ۴ جایزه گلدن‌گلوب، یک جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل و یک اسکار افتخاری.

فرانک سیناترا در ماه مه سال ۱۹۹۸ پس از پنجاه‌وسه سال حضور مستمر و تاثیرگذار در عرصه موسیقی و همچنین عرصه سینما، در هشتادوسه‌سالگی چشم از جهان فروبست.

منبع: تیه‌تر مانیا