بایگانی‌ها

تیلور-جوی:بازی مقابل دنیرو ترسناک است

می‌خواستم بازیگری را کنار بگذارم
می‌خواستم بازیگری را کنار بگذارم

آنیا تیلور-جوی در فیلم بی‌عنوان دیوید او.راسل با رابرت دنیرو همبازی است. او در این فیلم کنار کریستین بیل،مارگو رابی، زوئی سالدانا، و رامی مالک و رابرت دنیرو ایفای نقش می‌کند.

ستاره «گامبی وزیر» می‌گوید از همکاری با دنیرو در این فیلم« بسیار هیجان‌زده و تا حدی ترس» دارد.

در مصاحبه ویدیویی تیلور-جوی در پاسخ به این سوال که قبل از شروع فیلمبرداری این فیلم نسبت به همکاری با کدام یک از بازیگران بیشترین هیجان را داشتید؟ او بلافاصله به ستاره «راننده تاکسی» اشاره می‌کند.

می‌گوید:«رابرت دنیرو. منظورم این است که این دنیرو است. بسیار هیجان انگیز و تاحدی ترسناک است ، اما شما باید به نوعی این فکر را از ذهن خود خارج کنید که”چرا من؟” چرا من اینجا هستم؟ این اشتباه است! خب فقط با این جریان پیش برو.»

تیلور-جوی با «ساحره»(رابرت اگرز،2015) نخستین بار مقابل دوربین سینما رفت. اما او بشدت با پروژه های مختلف سرش شلوغ شد. در مجموعه «پیکی بلایندرز» بازی کرد. در فیلم «اما» حضور یافت. اخیرا برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در رشته مجموعه کوتاه یا فیلم تلویزیونی برای «گامبی وزیر» شد.

رابرت اگرز درباره به شهرت رسیدن کشف خودش می‌گوید:«تعجب می‌کنم که چرا آنقدر طول کشید! به زعم من بعضی بازیگران با حضورشان پرده سینما را منفجر می‌کنند.بعضی ها خوش تصویرند در عین حال روح خود را برهنه می‌کنند.شما می‌توانید از طریق پوست،ذهن و قلب‌شان ببینید. بالاتر از این حرف‌ها، تیلور-جوی بازیگر خوبی است. می‌شود بازیگر خوبی بود اما ستاره نبود. اما آنیا هر دو ویژگی را باهم دارد.»