بایگانی‌ها

ثور 4 خیلی احمقانه بود

ثور 4 خیلی احمقانه بود
ثور 4 خیلی احمقانه بود

کریس همسورث می‌پذیرد که «ثور 4» فیلم کاملا احمقانه بود! فیلم «ثور:عشق و تندر» با فروش 760 میلیون دلاری روبرو شد اما بسیاری از طرفداران مارول به رویکرد تایکا وایتیتی، نویسنده و کارگردان  در طنز و جلوه های بصری خرده گرفتند. کریس همسورث ، بازیگر اصلی خود به این انتقادها آگاه است . او در گفتگو با مجله جی کیو می‌پذیرد که  این قسمت زیادی احمقانه بود:« فکر می کنم ما خیلی در فیلم شوخی داشتیم و زیاد احمقانه شد.همیشه بودن در مرکز یک موقعیت و داشتن یک چشم انداز واقعی سخت است…من فرآیند فیلمسازی را دوست دارم. شبیه یک سواری است. اما واکنش مردم به اثر را نمی دانم.»

 

همسورث در ادامه گفت که منتقدان بزرگ او پسران دوستانش بودند:« یکسری پسر هشت ساله منتقد این فیلم شدند.ما فکر می کردیم که شوخی ها زیاد است. اکشن فیلم خیلی خوب است.اما جلوه های بصری اصلا خوب نبود.» کریس همسورث در هشت فیلم مارول ایفای نقش کرده، نظر او درباره «ثور4» به این معنی نیست که او دیگر در چنین فیلم های حضور نخواهد یافت.او فعلا قراردادی با مارول ندارد. می‌خواهد در پروژه‌های دیگری ایفای نقش کند.

 

همسورث به انتقادهایی که از سوی مارتین اسکورسیزی و کوئنتین تارانتینو به فیلم‌های مارول شده نیز اشاره کرد.تارانتینو نوامبر سال پیش گفته بود که مارول ناتوان از خلق ستاره های سینماست. اسکورسیزی نیز به تاثیر مارول در نمایش فیلم ها تاخته بود. تارانتینو گفته بود:«بخشی از مارول سازی هالیوود اینجاست که شما همه این بازیگرانی را دارید که با بازی این شخصیت ها مشهور شده اند. اما آنها ستاره سینما نیستند.  کاپیتان آمریکا ستاره است. یا ثور ستاره است. منظورم این است که من اولین کسی نیستم که این حرف را می زند. فکر می‌کنم هزاران بار گفته شده  اما می‌دانید، این شخصیت‌های فرنچایز هستند که تبدیل به یک ستاره می‌شوند.»

همسورث در واکنش به این انتقادها گفت:« وقتی این ها را شنیدم فوق العاده غمگین شدم. این دو تا از قهرمانان من هستندکه با آنها همکاری نخواهم داشت. گمان کنم آنها طرفدار من نیستند.»