بایگانی‌ها

جدل لفظی ترامپ و گاگا

دورخیز لیدی گاگا برای اسکار
دورخیز لیدی گاگا برای اسکار

ستاره پاپ لیدی گاگا با دونالد ترامپ و مدیر روابط عمومی مشاجره کلامی کرد.

لیدی گاگا در حمایت از جو بایدن  پیام تاثیرگذاری ارائه و به  سخنان جنسیت زده و اتهامات آزار جنسی دونالد ترامپ در این پیام اشاره کرده بود.

گاگا در کارزار تبلیغاتی جو بایدن در پنسلوانیا گفته بود:« رای دهید گویی زندگی شما به آن بستگی دارد ،  رأی دهید گویی زندگی فرزندان شما به آن بستگی دارد چون زندگی آنها وابسته است. همه ، مهم نیست که چه هویتی دارید ، اکنون فرصتی برای رأی دادن علیه دونالد ترامپ وجود دارد ، مردی که اعتقاد دارد شهرت اش به او حق می دهد یکی از دختران ، خواهران یا مادران یا همسران شما را در آغوش بکشد و (….) … به جو بایدن رای دهید. او شخص خوبی است.»

جملات آخر لیدی گاگا اشاره به سخنان ترامپ در سال2005 برمی‌گردد که چنین حقی را برای خود قائل شده بود.

ترامپ نیز در کارزار تبلیغاتی خود در پنسلوانیا  به لیدی گاگا اشاره کرد و گفت:«او خیلی خوب نیست…می‌توانم ماجراهای درباره او برای شما تعریف کنم…داستان های زیادی(از او) می‌دانم.»

پس از آن تیم مورتگ مدیر روابط عمومی ترامپ در توئیتر به بایدن و حامیان او به خصوص لیدی گاگا حمله کرد و لیدی گاگا جواب او را داد.

دونالد ترامپ در سخنرانی خود در پنسلوانیا به چهره های مشهور دیگری نیز حمله کرد که از جو بایدن حمایت کردند. مانند جان بون جوی،جی-زی و لبرون جیمز.