بایگانی‌ها

جکی چان الهام بخش بود

برد پیت الهام بخش یک کارگردان شد
برد پیت الهام بخش یک کارگردان شد

جکی چان در «قطار سریع‌السیر»، فیلم جدید اکشن با بازی برد پیت و به کارگردانی دیوید لیچ ایفای نقش نکرده است اما این ستاره اکشن هنگ کنگی را برد پیت و دیوید لیچ نیروی خلاق فیلم جدیدشان می‌دانند که داستانش درباره قطار سریع‌السیری پر از قاتل است .این قطار از شهر توکیو به مقصد کیوتو است.
.
برد پیت در گفت وگویی عنوان کرد:« ما درباره جکی چان و میزان تحسین مان از کارهای او صحبت کردیم. من هنوز فکر می‌کنم چان باستر کیتون زمان ماست، او را دست کم گرفته اند.»
.
برد پیت و لیچ دنبال راه خاصی برای بازآفرینی فیلم‌های کلاسیک جکی چان مانند «استاد مست» و «داستان پلیس» بودند تا بامزگی تمام نبردهای او را به فیلم جدید بیاورند. این رویکردی بود که دیوید لیچ-بدلکاری که کارگردان شده-تلاش کرد نه تنها به «قطار سریع السیر» بلکه به فیلم های قبلی خود مانند «بلوند اتمی»،«ددپول2» و «هابس و شاو» بیاورد.
.
پیت برای اولین بار در اواخر دهه 90، زمانی که دیوید لیچ به عنوان بدلکار او در «باشگاه مشتزنی» بود با او آشنا شد، پیت می گوید: «روشی که لیچ کمدی را به دعواها القا می کند واقعاً خاص است،انجام نقشی در این مسیر تحت هدایت لیچ و گروهش سرگرم کننده بود. من قبلاً هرگز چنین نقشی را تجربه نکرده بودم.»