بایگانی‌ها

جیمزباند جدید پیدا نشده!

نظر دانیل کریگ برای ترک فیلم جیمزباند
نظر دانیل کریگ برای ترک فیلم جیمزباند

باربارا بروکلی ، تهیه کننده ، تأیید کرده است که هنوز جستجوی جانشین دانیل کریگ برای نقش جیمز باند آغاز نشده است.

بازیگر 52 ساله نقش جیمزباند برای آخرین بار نقش مامور 007 را در فیلم «زمانی برای مردن نیست/ No Time To Die » ایفا کرد که قرار بود در ماه آوریل به نمایش عمومی درآید ، اما به دلیل بیماری همه گیر کووید-19 به تعویق افتاد.

پس از برنامه ریزی برای اکران در سینماها در ماه آینده ، مدیران کمپانی مترو گلدوین مه‌یر تصمیم گرفتند تا اکران را به آوریل 2021 تغییر بدهند ، این تصمیم به دلیل بالا رفتن موارد مبتلا در انگلستان بود و سالن‌های سینما هنوز در شهرهای بزرگ ایالات متحده مانند نظیر نیویورک و لس آنجلس بسته مانده اند.

گمانه زنی‌ها مبنی بر جایگزین کریگ مدتهاست که وجود داشته . شایعه شده که تام هاردی نقش ابر جاسوس معروف را بر عهده خواهد گرفت و بر نامزدهای دیگر این نقش چون هنری کویل ، آرون تیلور-جانسون و تام هیدلستون پیشی گرفته است .

با این حال ، باربارا بروکلی شایعات را رد کرده و اصرار دارد که آنها کسی را پیدا نکرده اند که جای کریگ را پر کند زیرا آنها حتی هنوز حتی جستجو را شروع نکرده اند.

“من همیشه این جمله را می گویم که شما می توانید هر بار عاشق یک نفر باشید. وقتی فیلم اکران شد ، مدتی می گذرد و ما باید به پروژه آینده بپردازیم. اما فعلا ، نمی توانیم به کس دیگری فراتر از دانیل فکر کنیم. »

«او به طرفداران اطمینان داد که باند بعدی کپی از دانیل کریگ نخواهد بود و در عوض ، شخصیت باند برای بازیگر بعدی ارزیابی خواهد شد.»

قرار است «زمانی برای مردن نیست» از 2 آوریل 2021 در سینماها اکران شود.