بایگانی‌ها

حادثه برای کیت وینسلت

قدر جوانی را ندانستم!
قدر جوانی را ندانستم!

کیت وینسلت در کرواسی مقابل دوربین پروژه «لی» رفته است اما او به دلیل یک سانحه به بیمارستان منتقل شد او در دوران فیلمبرداری فیلم سقوط کرد و برای معاینات پزشکی راهی بیمارستان شد. حال عمومی او خوب است و قرار است فیلمبرداری براساس برنامه‌ریزی‌ها پیش برود.

.

نام کیت وینسلت با پروژه «لی» از سال 2015 گره خورده است. او نقش لی میلر یک خبرنگار جنگ جهانی دوم را در این درام تاریخی ایفا می‌کند. لی میلر یک مدل بود که عکاس خبری شد. الن کوراس کارگردانی فیلم را برعهده دارد و علاوه بر وینسلت، ماریون کوتیار، جود لاو، جاش اوکانر و اندریا رایزبور در پروژه حضور دارند.

میلر در خط مقدم متفقین جنگ را شرح می‌داد و تمام جنایاتی که آلمان نازی هیتلر مرتکب شد را افشا کرد.وینسلت سال گذشته درباره «لی» گفته بود که این فیلم مطلقا زندگی‌نامه نیست.

.

 

«برای ساختن داستانی درباره کل زندگی لی، نیاز به یک سریال در شبکه اچ بی او است. کاری که ما می‌خواستیم انجام دهیم این بود که جذاب‌ترین دهه زندگی او را پیدا کنیم، دهه‌ای که مشخص می‌کرد که او کیست و به خاطر آنچه که از سر گذرانده است به چنین شخصیتی تبدیل شده است. این دوره از 1938-1948 بود که او تجربه جنگ را از سر گذارند و تعیین‌کننده‌ترین دوران زندگیش بود. این داستانی است که ما می خواهیم مردم درباره لی بیش از بسیاری از بخش های دیگر زندگی او