بایگانی‌ها

حماسه عظیم چینی در دنیای گیم

حماسه عظیم چینی در دنیای گیم
حماسه عظیم چینی در دنیای گیم

سری بازی‌های «توتال وار» برای سال‌ها است که متفاوت‌ترین و با کیفیت‌ترین بازی ویدیویی استراتژی را عرضه می‌کنند و عنوان «توتال وار: روم» بازی بود که همه پی‌سی‌بازهای ایرانی بازی کرده‌اند. تا الآن سری این بازی به اروپای ناپلئون رفته و تجربه‌ی جنگ‌های آتیلای مغول را هم به گیمرها  داده،عنوان جذاب آینده «توتال وار: دوره سه امپراتوری» نام دارد.

«توتال وار: دوره سه امپراتوری» چیست؟

در راستای به‌تصویر کشیدن برهه‌ی تاریخی دیگر در قالب بازی استراتژیک این سری به چین سفر کرده تا زوال امپراطوری هان و حکومت سه امپراطوری را به‌تصویر کشیده، افسانه‌ی «سه امپراتوری» از جذاب‌ترین روایت‌های تاریخی است، که «بازی تاج و تخت» در برابرش بیشتر شوخی محسوب می‌شود.  فرمانروایی سه امپراتور، به دوره‌ای از تاریخ چین که به فروپاشی امپراتوری هان و آشوب کلاه‌زردها در 184 میلادی برمی‌گردد. در این دوره سه حکومت بر سرزمین چین فرمانروایی می‌کردند. امپراتوری شو در جنوب غربی چین با پادشاهی لیوبی، امپراتوری وی در شمال چین با پادشاهی ساوساو، امپراتوری وو در جنوب شرقی چین با پادشاهی سون‌کوان.

تاریخ عرضه بازی؟

پاییز 2018.

آیا این «توتال  وار» بعدی است؟

خیر، کمپانی سگا قبل از «توتال وار: دوره سه امپراتوری» عنوان دیگری به‌نام «حماسه توتال وار: تاج و تخت بریتانیا» را در بهار 2018 عرضه خواهد کرد.

نقشه بازی چقدر بزرگ است؟

با تبلیغات سگا به‌عنوان بزرگترین بازی «توتال» که تا به‌حال ساخته شده، قرار است با بهترین چینی که تا به حال در بازی‌ها ساخته شده مواجه شویم.

تریلر سینماتیک این بازی با شکوه را تماشا کنید.