بایگانی‌ها

حمایت برد پیت از آنا دی آرماس

حمایت برد پیت از آنا دی آرماس
حمایت برد پیت از آنا دی آرماس

وارثان مریلین مونرو از «بلوند» ساخته اندرو دامینیک و انتخاب آنا دی آرماس در نقش مریلین مونرو علی رغم لهجه او که باعث حرف و حدیث شده،حمایت کردند
.
وارثان مریلین مونرو حمایت خود را از آنا دی آرماس نشان دادند که نقش مریلین مونرو را در فیلم دامینیک ایفا کرده است.
.
تیزر رسمی فیلم که روز 28 ژوئیه به صورت آنلاین پخش شد بسیاری را از انتخاب دی آرماس خشمگین کرد چون لهجه او کاملا منطبق با مونرو نیست. وارثان مونرو نظارتی بر ساخت فیلم نداشتند اما این گروه از انتخاب دی آرماس حمایت کردند.
.
مارک روزن، مدیر گروه ABG که مدیریت اموال مریلین مونرو را برعهده دارد گفت:«او یک آیکون فرهنگ پاپ و عامه است که نسل ها و تاریخ را درنوردیده است. هر بازیگری که نقش او را ایفا می کند می داند باید کفش های بزرگی را بپوشد. صرفا برمبنای تیزر، به نظر می رسد آنا انتخاب عالی باشد چنانچه او شکوه مریلین، انسانیت و شکنندگیش را به تصویر می کشد.بی صبرانه در انتظار دیدن فیلم هستیم.»
.
دی آرماس به تایمز چاپ لندن گفته بود که یک سال تقریبا صرف لهجه مونرو در بلوند کرده بود پیش از آنکه فیلمبرداری شروع شود.
«نه ماه با مربی لهجه همکاری کردم و چندین جلسه ADR داشتم تا لهجه را درست ادا کنم. شکنجه بزرگ و بسیار توان فرسایی بود. مغزم منفجر شده بود.»
.
«بلوند» براساس کتاب جویس کارول اوتس است.برد پیت هم کلامی جز تحسین برای آنا دی آرماس در نقش مریلین مونرو در «بلوند» ساخته اندرو دامینیک ندارد.

.
برد پیت تهیه‌کننده «بلوند» به واسطه کمپانی پلن بی است. او پس از همکاری با اندرو در فیلم‌های «قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بُزدل» و «کشتار با لطافت/Killing Them Softly» یکی از تهیه‌کنندگان «بلوند» شد.

.
برد پیت درباره آنا دی آرماس می‌گوید: «او در فیلم پدیده است. مونر نقش سختی بود. ده سال تولید بلوند طول کشید. تا زمانی که ما آنا را پید ا نکردیم به سراغ خط پایان پیش تولید نرفتیم.»

.

.
انتخاب آنا دی آرماس در نقش مریلین مونرو با سروصدا و اعتراض مواجه شده است. پس از آنکه تریلر رسمی فیلم توسط نت‌فلیکس پخش شد، عده ای به لهجه او در «بلوند» معترض شدند که چندان با لهجه ی مونرو تطابق ندارد.
کسانی هم از انتخاب یک کوبایی در نقش مونرو خشمگین بودند. آنا دی آرماس می‌گوید:« ما یک سال هر ساعت و تمام روز روی فیلم کار کردیم.»
«بلوند» در جشنواره ونیز در بخش مسابقه رقابت می‌کند. سپس در 28 سپتامبر در نت فلیکس پخش می شود.