بایگانی‌ها

خاندان اژدها بهتر از بازی تاج و تخت است

خاندان اژدها بهتر از بازی تاج و تخت است
خاندان اژدها بهتر از بازی تاج و تخت است

نخستین ریویوهایی که درباره سریال تازه «خاندان اژدها» منتشر شده از بهتر بودن آن از سریال‌های پرطرفدار «بازی تاج و تخت» و «برکینگ بد» حکایت می‌کند.
.
کمتر از یک ماه به نمایش پیش درآمد «بازی تاج و تخت» و سریال «خاندان اژدها» باقی مانده است. اپیزود اول سریال را در پیش نمایشی اصحاب رسانه‌ها تماشا کردند و نخستین ریویوها مثبت بوده است.
.
بسیاری از علاقمندان سریال «بازی تاج و تخت» نسبت به «خاندان اژدها» به دیده تردید نگاه می‌کنند، به خصوص با توجه به پایان بندی سریال «بازی تاج و تخت» که بسیاری را ناامید کرده بود. اما حالا به نظر می‌آید شبکه اچ بی او و جورج .آر.آر. مارتین از آن ماجرا عبور کرده و سریال را ساختند که حتی بهتر از اسلافش است.

.
سردبیر سایت کولایدر، استیون وینتروب عقیده دارد:« من فصل آخر بازی تاج و تخت را دوست نداشتم. به هیچ عنوان. اما افتتاحیه سریال خاندان اژدها واقعا خوش ساخت است و به تماشای سریال ادامه خواهم داد.»
در حالی که منتقد ایندی وایر عقیده دارد که «خاندان اژدها» بهتر از «برکینگ بد» و «بازی تاج و تخت» است. براندون کاتز، نویسنده د رپ می نویسد:« اپیزود نخست خاندان اژدها به طور موثری محتوای مرتبط با بازی تاج و تخت را توضیح می دهد، شخصیت‌های اصلی را معرفی می‌کند . کشمکش مرکزی مجموعه را پایه گذاری می‌کند. اپیزود اول برای دنبال کردن بسیار آسان است و توام با رنگ های درخشان و بافت دقیقی است. کاملا یک جانشین ارزشمند است.»