بایگانی‌ها

«خانم داوت‌فایر» دوباره روی صحنه می‌رود

«خانم داوت‌فایر» دوباره روی صحنه می‌رود
«خانم داوت‌فایر» دوباره روی صحنه می‌رود

 

 

نمایش کمدی موزیکال «خانم داوت‌فایر» پاییز امسال با اجراهای متعدد شهر به شهر در آمریکا روی صحنه می‌رود.

 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «خانم داوت‌فایر» که اجرای صحنه‌ای از فیلم معروف و محبوبی به همین نام و با بازی کمدین فقید رابین ویلیامز به شمار می‌آید، در مرکز هنری شیا در نیویورک افتتاح می‌شود و سپس در شهرهای دیگر آمریکا شامل نشویل، اورلاندو، لس‌آنجلس و… اجرا خواهد شد.

اجرای «خانم داوت‌فایر» در برادوی به دلیل پاندمی کرونا بارها به‌طور موقت تعطیل شد و در نهایت در بیست‌ونهم مه (هشتم خرداد) سال 2022 برای آخرین بار در سالن استیون ساندهیم روی صحنه رفت. جری زاکس کارگردان برنده چهار جایزه تونی کارگردانی «خانم داوت‌فایر» است و کری کرک‌پاتریک و جان اوفارل نمایشنامه این اثر را نوشته‌اند. موسیقی و اشعار این اقتباس هم از کری و وین کرک‌پاتریک است.

«خانم داوت‌فایر» به کارگردانی کریس کلمبوس محصول سال 1993 با بازی رابین ویلیامز، سالی فیلد و پیرس برازنان از فیلم‌های مشهور رابین ویلیامز است. داستان درباره یک خانواده است که بعد از جدایی دانیل و میراندا فرزندان‌شان نزد مادر می‌مانند و دانیل نمی‌تواند بدون فرزندانش زندگی کند تا اینکه تصمیم عجیبی می‌گیرد. وقتی مادر مستخدم جدیدی به خانه می‌آورد، همه‌چیز تغییر می‌کند. خانم «داوت فایر» چهره عجیب و غریب و البته آشنایی دارد. او بیش از یک مستخدم توانا و باسلیقه است و به همین دلیل با آمدن او همه چیز به طرز سحرانگیزی متحول می‌شود.

منبع:برادوی نیوز