بایگانی‌ها

خداحافظی با بلانشت

«تار» کلاس بازیگری است
«تار» کلاس بازیگری است

.
آلمودوار برای پروژه بعدی خود می‌خواست از مجموعه داستان‌های کوتاه لوسیا برلین به نام «یک دفترچه راهنما برای زنان نظافتچی» اقتباس انجام بدهد. کتاب لوسیا برلین شامل 43 داستان کوتاه است و پدرو آلمودوار می‌خواست پنج داستان را برای تبدیل شدن به فیلم بلند سینمایی خود برگزیند. این پنج داستان در تگزاس، اوکلند و مکزیکو اتفاق می‌افتادند و قرار بود فیلم به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی باشد. آگوستین آلمودوار ، برادر پدرو تهیه‌کننده او بود و کیت بلانشت برای نقش نخست انتخاب شده بود.
.
آگوستین آلمودوار اعلام کرد که فیلم بدون پدرو در مقام کارگردان به تولید خواهد رسید و او از کارگردانی پروژه کنار رفته اما کیت بلانشت کماکان در این فیلم حضور دارد.
.
پیشتر خبری را ددلاین منتشر کرده بود که همه چیز برای ساخت فیلم انگلیسی زبان پدرو آماده است اما او گویا آمادگی ساخت چنین پروژه‌ای را ندارد. جست وجو برای جایگزین آلمودوار در مقام کارگردان ادامه دارد.
.

آلمودوار گفته بود که تصمیمی دردناک گرفته است چراکه همواره می‌خواسته با کیت بلانشت همکاری کند. آلمودوار علت ترک پروژه را این نکته اعلام کرده است که درک کاملی از این پروژه نداشته است.

کیت بلانشت هفته گذشته برای بازی در فیلم «تار» توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره ونیز دریافت کند.