بایگانی‌ها

در سی سالگی خودم را دوست نداشتم

در سی سالگی خودم را دوست نداشتم
در سی سالگی خودم را دوست نداشتم

جنیفر لوپز 51 ساله می‌گوید زمانی که سی ساله بود خودش را دوست نداشت.
این خواننده و بازیگر افشا کرد که در دهه سی زندگی زیر نظر روان درمانگر بود. او با وجودی که در آن برهه از عمرش اعتقاد داشت که خودش را دوست دارد اما روابط شخصی او ابدا ایده‌آل نبودند.
او که با جی شتی ، استاد انگیزه و هدف مصاحبه انجام داد، در این باره گفت:«خاطرم هست تحت روان درمانی قرار داشتم.اواخر دهه سی زندگی ام بود.در مورد دوست داشتن خود خیلی حرف می زدم و عقیده داشتم که خودم را دوست دارم.»
«اما به روشنی در روابط شخصی‌ام کارهایی انجام می‌دادم که نشان می‌داد خودم را دوست ندارم. ولی حتی مفهوم این موضوع را درک نمی کردم.زمان بُرد تا متوجه شوم. شناخت به یک سفر می‌ماند. هنوز در این سفر هستم.»
با وجودی که جنیفر لوپز نامی از رابطه شخصی خود نبرد. احتمالا منظور او دوران زندگی مشترکش با مارک آنتونی است که ثمره این زندگی مشترک فرزند ان دوقلوی دوازده ساله او مکس و اما هستند.
جنیفر لوپز پیشتر هم درباره مشکلات شخصی و شکست خود در ازدواج با مارک انتونی صحبت کرده بود و یکبار در مصاحبه‌ای در سال 2006 گفته بود در تلاش برای یادگیری «بخشش» پس از طلاق از همسرش است.او گفته بود کماکان مارک آنتونی را دوست دارد چراکه پدر فرزندان اوست.
جنیفر لوپز قرار است در کمدی جدیدی به نام «ازدواج ناگهانی/ Shotgun Wedding» ایفای نقش کند که بازیگر نقش مقابلش آرمی همر به دلیل جاروجنجال شخصی از پروژه کنار رفت.