بایگانی‌ها

دعوای دی کاپریو و اریک راث

علاقه دی کاپریو به گروه بی‌تی‌اس
علاقه دی کاپریو به گروه بی‌تی‌اس

اریک راث فیلمنامه‌نویس «قاتلان ماه کامل/Killers of the Flower Moon» پس از جروبحثی که با لئوناردو دی کاپریو داشت، فیلمنامه جدیدترین پروژه مارتین اسکورسیزی را اصلاح کرد.

راث برای جدیدترین فیلم کارگردان «راننده تاکسی» کتاب  دیوید گران را اقتباس می‌کند که داستان قتل‌های بومیان منطقه اوسیج در سال‌های 1920 است.

قرار بود تولید ماه مارس آغاز شود اما  فیلمبرداری تا ماه مارس سال 2021 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تاخیرافتاد.

اریک راث در مصاحبه پادکستی عنوان کرد که فیلمنامه مدام در حال بازنویسی است  و دی کاپریو برای تغییرات در نخستین نسخه فیلمنامه  با او بحث کرده بود.

راث گفت:« من چهار یا پنج سال روی این کتاب وقت گذاشتم. کتابی که همه باید بخوانند. کتاب شگفت‌انگیزی است. به زعم خودم فیلمنامه به کتاب وفادار است.»

«قرار بود فیلمنامه ماه مارس شروع شود که کرونا همه چیز را ریخت بهم. به هر حال فیلم مارتین اسکورسیزی است، آنها مدام در حال بازنویسی فیلمنامه هستند. لئو تغییراتی می‌خواست که درموردش جرو بحث کردیم. او نیمی از بحث را برنده شد. و من نیمه دیگر را. به هرحال چنین اتفاقی افتاد.»

گزارشی که در ماه مه توسط هالیوود ریپورتر منتشر شد ، حاکی از آن بود که دی کاپریو فیلمنامه راث را اصلاح کرده و این دلیل فروش فیلم توسط پارامونت به کمپانی اپل بوده است.

بر اساس این گزارش ، در نسخه راث ، دی كاپریو قرار بود به عنوان قهرمان  و یك مأمور FBI برای حل قتل ها به اوسیج برود ،  اما بازیگر برنده اسكار  در بازنگری فیلمنامه تلاش كرد تا نقش خواهرزاده شخصیت شرور با بازی رابرت دنیرو را به تصویر بکشد.