بایگانی‌ها

دعوت اسکار از 819 عضو جدید

نامزدهای اسکار 2022 اعلام شد
نامزدهای اسکار 2022 اعلام شد

دنیای تصویرآنلاین-آکادمی علوم و هنر سینمایی 819 نفر را برای عضویت  در این آکادمی دعوت کرد. امسال هدف مدیران افزودن دوبرابر زنان  و رنگین پوستان به عضویت این آکادمی است.

امسال سال تغییر برای آکادمی علوم و هنرسینمایی نیز محسوب می‌شود.بانی مراسم اسکارنه تنها در واکنش به پاندمی ویروس کرونا اجرای مراسم اسکار را به روز  25 آوریل سال آینده موکول کرد بلکه  در واکنش به جنبش زندگی سیاهان اهمیت دارد، نیز تعداد اعضای دعوت شده امسال را بیشتر از زنان و سیاه پوستان برگزید.

امسال 819 عضو جدید از 68 کشور دعوت شده اند.زنان 45 درصد و جوامع دیگر نژادها 36 درصد از دعوت شدگان امسال را تشکیل می‌دهند.مانند همیشه شاخه بازیگران بیشترین دعوت را داشته اند اما 49 درصد از دعوت شدگان به کشورهای  خارجی تعلق دارند.

ستار اورکی آهنگساز فیلم فروشنده از ایران و علی عباسی کارگردان ایرانی الاصل که با «مرز» مشهور شد، برای عضویت دعوت شده اند.

نام پانزده برنده و نامزد اسکار 2020 نیز در این دعوت شدگان به چشم می‌خور:لاج لی(کارگردان فیلم بینوایان)؛ فلورانس پیو(زنان کوچک)،سینتیا اریو (هریت) و…

هفت شاخه ازهفده شاخه آکادمی اسکار زنان اعضای خود را بیشتر از مردان برای عضویت دعوت کردند.

علی عباسی،آلیا بهات، آدل هانل، اوا لونگریا،آنا دی آرماس،اوکوافینا،کنستانتین وو، چوی وو-شیک،زندایا،یلیتزا آپاریسیو،رایان مورفی، آری آستر، متی دیوپ،لولو ونگ،رابرت ایگرز،هریتیک روشان،جان دیوید واشینگتن، ناتاشا لیون.