بایگانی‌ها

دلخوری تام هنکس از مدیران شبکه اپل!

خداحافظی تام هنکس با توئیتر
خداحافظی تام هنکس با توئیتر

دنیای تصویرآنلاین-تام هنکس می‌گوید از نمایش فیلم جدیدش «سگ تازی» در شبکه اپل پلاس کاملا دلخور شده است و این شیوه نمایش به لحاظ تصویر و صدا متفاوت خواهد بود.

پس از آنکه کمپانی سونی از نمایش «سگ تازی» در سالنهای  سینما به دلیل شرایط فعلی صرف نظر کرد، شبکه اپل تی.وی با 70 میلیون دلار این فیلم را برای پخش خریداری کرد.

هنکس در مصاحبه با روزنامه گاردین،گفت که واگذاری فیلم به شبکه اپل پلاس کاملا دلخورش کرد.

«منظورم این نیست که روسای شبکه اپل را عصبانی کنم.اما بحث تفاوت کیفیت صدا و تصویر است.»

تام هنکس علاوه بر  بازی در این درام با موضوع جنگ جهانی دوم، نویسنده فیلمنامه نیز بوده است.

آزرده خاطری تام هنکس چنان بوده که تا تور تبلیغاتی فیلم ادامه پیدا کرده است.

مدیران زورگوی  اپل حتی پسزمینه مصاحبه با تام هنکس در اپلیکیشن زوم را خود انتخاب کرده بودند.

هنکس درباره این حرکت نیز چنین واکنشی نشان داد:« انگار در برنامه تلویزیونی حمایت از شاهد حضور پیدا کرد. اما من به درخواست شبکه اپل تی.وی اینجا هستم.»

هنکس در این کنفرانس مجازی درباره کیفیت پخش نظراتی ارائه داد:«فیلم در شبکه های اپل متفاوت به نظر خواهد آمد.به لحاظ کیفیت فیزیکی تا روشنایی  تا فضا ، فیلم فرق خواهد کرد.صدای متفاوتی نسبت به آنچه در سینما می‌شنوید، خواهد داشت.شما می‌توانید این را براساس چیزی که چشمتان می‌بیند و مغزتان دریافت می‌کند، بپذیرید.غم زیاد اینجاست که 800 تماشاگر نمی‌توانند جمع شوند به عنوان غریبه در سالن سینما فیلم را تماشا نمایند و هشتاد دقیقه بعد با تجربه‌ای مشترک سالن را ترک کنند.هیچ جایگزینی وجود ندارد.گزینه بهتر از این نداشتیم به همین دلیل حالا اینجا هستیم.»